    From: Viking <v...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: umowa kupna
    Date: Thu, 16 Jan 2014 23:47:05 +0100

    W dniu 2014-01-12 08:10, marcin10915 pisze:
    > witam chciałem się dowiedzieć czy jak pierwszy właściciel zrobi ksero
    > kopi umowy kupna czy będzie ona wyraźna ? będzie widać wszystko na niej
    > ? . i czy w wydziale komunikacji wydadzą mi dowód rej na tą umowę kupna
    > ? bo ja mam umowę z drugim a ten drugi go nie przerejestrował ,pierwszy
    > powiedział mi ze może zrobić ksero umowy kupna
    > --

    jeżeli pierwszy właściciel to jest szansa, że one zrobi to wyraźnie,
    jeżeli drugi właściciel zrobi ksero to już może wszystkiego nie widać,
    szczególnie jeżeli one zrobią to na nie na ksero, tylko na kopiarce
    innej firmy. Na szczęście w wydziale komunikacji siem nie znajom to one
    nie rozpoznajom.

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek