  • 1. Data: 2009-03-05 13:30:09
    Temat: układ opóźniający - automatyka budynkowa
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    Witam,
    Mam urządzenie wyzwalane impulsem (o czasie powiedzmy 0,5 sek).
    Potrzebuję podać na urządzenie ten impuls po czasie opóźnienia
    regulowanym 1-5 sek. Ponadto przy utrzymywaniu się impulsu wejściowego
    ponad czas opóźnienia, sygnał wyjściowy powinien także być podtrzymany
    do momentu ustania impulsu wejściowego.
    Potrzebuję gotowego modułu na 12/24V. wyjścia napięciowe lub
    przekaźniki. Przypuszczam, że takie rzeczy są do kupienia, ale za
    bardzo w tym rynku nie siedzę.
    Pomóżcie.
    Pozdrawiam, Marek

  • 2. Data: 2009-03-05 14:20:22
    Temat: Re: układ opóźniający - automatyka budynkowa
    Od: aw <w...@w...pl>

    Marek MANO pisze:
> [...]
    > Potrzebuję gotowego modułu na 12/24V. wyjścia napięciowe lub
    > przekaźniki. Przypuszczam, że takie rzeczy są do kupienia, ale za
    Większość przekaźników czasowych np. Finder 80.11 (ten akurat
    na tylko jedną funkcję, tą która jest Tobie potrzebna.
    Przekaźniki takie (różnych producentów) są praktycznie do dostania
    w każdym "sklepie za rogiem".

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-03-05 15:30:50
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    On 5 Mar, 15:20, aw <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > na tylko jedną funkcję, tą która jest Tobie potrzebna.
    > Przekaźniki takie (różnych producentów) są praktycznie do dostania

    Popatrzyłem sobie na wszystkie przekaźniki czasowe F&F. Nie ma czegoś,
    co by mi zrealizowało opóźnienie przy włączeniu z podtrzymaniem
    wyjścia, jeśli wejście jest podtrzymane. Na dodatek impuls wejściowy
    mam krótszy niż czas opóźnienia, więc wyzwalanie podaniem zasilania na
    przekaźnik czasowy tu sięnie sprawdzi. Muszą być te bardziej
    zaawansowane z wejściami sterującymi, ale one też mi nie dają takiej
    funkcji. Lipa panie
    Pzdr, Marek

  • 4. Data: 2009-03-05 17:26:17
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marek MANO" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > Popatrzyłem sobie na wszystkie przekaźniki czasowe F&F. Nie ma czegoś,
    > co by mi zrealizowało opóźnienie przy włączeniu z podtrzymaniem
    > wyjścia, jeśli wejście jest podtrzymane.

    Jeżeli potrzymanie wyjścia ma trwać tak długo jak trwa sygnał wejściowy
    (oczywiście po odliczeniu opóźnienia) i kończyć się w tym samym momencie, w
    którym zanika sygnał wejściowy, możesz urzeźbić kawałek logiki w postaci
    jednego dodatkowego przekaźnika, łączącego wyjście z wejściem.

    e.

  • 5. Data: 2009-03-05 20:56:01
    Od: aw <w...@w...pl>

    Marek MANO pisze:

> [...]
    > przekaźnik czasowy tu sięnie sprawdzi. Muszą być te bardziej
    > zaawansowane z wejściami sterującymi, ale one też mi nie dają takiej

    Żadna lipa, tylko Twoje lenistwo. To było podane przykładowo, abyś
    wiedział czego szukać. Są przecież inni producenci a google powie Ci
    wszystko :)
    http://norkom.beta.qt.pl/www_dokumentacja/przekaznik
    i/t110s.pdf
    Hint: opóźnione załączenie sterowanie B2 trwa dopóki jest A1.