  • Data: 2009-03-05 15:30:50
    Temat: Re: układ opóźniający - automatyka budynkowa
    Od: Marek MANO <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Mar, 15:20, aw <w...@w...pl> wrote:
    > Marek MANO pisze:> Witam,
    >
    > Większość przekaźników czasowych np. Finder 80.11 (ten akurat
    > na tylko jedną funkcję, tą która jest Tobie potrzebna.
    > Przekaźniki takie (różnych producentów) są praktycznie do dostania
    > w każdym "sklepie za rogiem".
    >
    > pozdrawiam

    Popatrzyłem sobie na wszystkie przekaźniki czasowe F&F. Nie ma czegoś,
    co by mi zrealizowało opóźnienie przy włączeniu z podtrzymaniem
    wyjścia, jeśli wejście jest podtrzymane. Na dodatek impuls wejściowy
    mam krótszy niż czas opóźnienia, więc wyzwalanie podaniem zasilania na
    przekaźnik czasowy tu sięnie sprawdzi. Muszą być te bardziej
    zaawansowane z wejściami sterującymi, ale one też mi nie dają takiej
    funkcji. Lipa panie
    Pzdr, Marek