  • 1. Data: 2013-06-02 17:20:05
    Temat: układ ładowarki Li-Ion
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Jaki inny prosty pod względem aplikacyjnym i w miarę łatwo dostępny (np.
    w TME) układ warto zastosować w urządzeniu zasilanym z USB do ładowania
    wbudowanego akumulatora Li-Ion 3,6V poza MAX1811? MCP73831 niestety
    oferuje za mały prąd i ładowanie trwa zbyt długo. Fajnie, by układ nie
    był zbyt drogi oraz nie posiadał obudowy typu QFN.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2013-06-02 19:16:47
    Temat: Re: układ ładowarki Li-Ion
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2013-06-02 17:20, badworm pisze:

    > Jaki inny prosty pod względem aplikacyjnym i w miarę łatwo dostępny (np.
    > w TME) układ warto zastosować w urządzeniu zasilanym z USB do ładowania
    > wbudowanego akumulatora Li-Ion 3,6V poza MAX1811?

    Spotkałem się kiedyś z czymś takim jak LT1513. Wykorzystany m.in. w tym
    projekcie:
    http://milyges.dug.net.pl/projekty/dozymetr-licznik-
    geigera-mullera/

    Ktoś ma z nim jakieś praktyczne doświadczenia?

  • 3. Data: 2013-06-02 23:01:33
    Od: "Mariusz" <(tegotuniema)marila@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "badworm" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oferuje za mały prąd i ładowanie trwa zbyt długo. Fajnie, by układ nie
    > był zbyt drogi oraz nie posiadał obudowy typu QFN.
    Zobacz TP4056

    Mariusz

  • 4. Data: 2013-06-03 22:16:08
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 2 Jun 2013 23:01:33 +0200, Mariusz napisał(a):

    > Zobacz TP4056

    A gdzie to kupić?
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 5. Data: 2013-06-03 22:51:53
    Od: "Mariusz" <(tegotuniema)marila@poczta.onet.pl>

    > A gdzie to kupić?
    > --
    Jak wpiszesz w wyszukiwarke tp4056 i sklep to znajdziesz kilka sklepow z
    gotowymi modułami, a wiecej sztuk to pewnie w Chinach.

    Mariusz

  • 6. Data: 2013-07-16 22:23:53
    Od: "G.K." <"tertb69[rot13]"@tnmrgn.cy>

    W dniu 2013-06-03 22:16, badworm pisze:

    > A gdzie to kupić?

    Gotowe kupisz na znanym serwisie aukcyjnym a...o, koszt kilkanaście złotych.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz