  • Data: 2011-03-23 22:11:17
    Temat: Re: uderzył w auto i uciekł
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-23 21:38, uciu pisze:

    > w weekend pastowalem auto i na zderzaku nie było ryski:-)

    No cóż, to był weekend. Mi/nam wystarczyło pójść na zakupy i po
    powrocie już był piękny szlaczek. A jak fajnie samochód wyglądał
    pół godziny później po zebraniu w szkole u syna....

    > dziadek musiał poczuć bo było to ponoć głośno słychać... no chyba ze z
    > babką byli głusi...

    A kto słyszał? Przewrażliwiona żona ze środka swoje samochodu?

    > też tak twierdze, ale to miał być szybki wypad na zakupy...

    Moja jeździła prawie do rozwiązania, a w 7 miesiącu to jeszcze
    na motocyklu sobie wycieczki robiliśmy :)