eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyuderzenie bokiem › Re: uderzenie bokiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: uderzenie bokiem
    Date: Tue, 19 Jan 2016 13:31:40 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 38
    Message-ID: <n7labj$532$1@node2.news.atman.pl>
    References: <56960ac3$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <56962cdf$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>
    <569633ea$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <56963a2e$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <56963b8d$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <56963dc8$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <56963f07$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
    <n766ug$38q$1@node1.news.atman.pl>
    <5696a9f0$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <n76aah$6nv$1@node1.news.atman.pl>
    <5696aefc$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    <n76jk9$gdc$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <n7758f$271$2@node1.news.atman.pl>
    <9...@4...net>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1453206707 5218 83.151.39.26 (19 Jan 2016 12:31:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jan 2016 12:31:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2575725
    [ ukryj nagłówki ]


    "Tomasz Pyra" 9...@4...net

    >>> Zbieżny przód skręca pod wiatr, rozbieżny - z wiatrem.
    >>> Tył odwrotnie.

    >> Wyprzedzenie nie pomaga przy pchaniu bocznym?

    > Trochę pewnie też.

    Weź wózek sklepowy -- będziesz znał odpowiedź.
    W takim sklepowym wózku sworzeń ma ujemne wyprzedzenie. :)
    I jest tak dlatego, aby łatwo można było tym wózkiem sterować
    nie poprzez skręcanie kół, ale poprzez skręcanie całego wózka.
    W takim układzie (wózek przed sworzniem) koła wspomagają boczne
    pchanie. Gdy sworzeń wyprzedza resztę (rower, motocykl, samochód)
    boczne pchanie na karoserię ustawia koła w pozycji kontrowania.

    > Powoduje że kierownica chętniej wraca do środka, czyli też
    > chętniej będzie się tego środka trzymać.

    Powoduje kontrowanie kół. Pochyła droga, boczny wiatr...
    Popchnięcie siodełka roweru w prawo spowoduje skręcenie
    koła w lewo. W sklepowym wózku jest odwrotnie, dzięki
    czemu jest wrażliwy na pchanie przykładane nie do
    kół, ale do ,,karoserii''.

    Zbieżne koła po prostu ścierają się. :)
    Ale że w trakcie jazdy mają (przynajmniej w Pannie Mercedes
    tak było) tendencję do rozbiegania się, trzeba je ustawić
    w lekkiej zbieżności.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: