eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyuderzenie bokiemRe: uderzenie bokiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: uderzenie bokiem
    Date: Thu, 14 Jan 2016 04:21:52 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 49
    Message-ID: <n7758e$271$1@node1.news.atman.pl>
    References: <56960ac3$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <569613c9$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
    <n76625$2e0$1@node1.news.atman.pl>
    <z...@4...net>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.151.39.26
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1452742734 2273 83.151.39.26 (14 Jan 2016 03:38:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jan 2016 03:38:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2575575
    [ ukryj nagłówki ]


    "Tomasz Pyra" z...@4...net

    > Coś tam mogą mieć.
    > Np. mimośrodowe śruby mocujące zwrotnicę z kolumną:
    > http://eautonaprawa.nazwa.pl/html/i2010/Q2/100408005
    9.PNG
    > Górne mocowania takie jak pokazał J.F.
    > Ale mimośrodowe tuleje mocowania wahacza.

    Pochylenie. Co z wyprzedzeniem?

    >> To jednorazówki -- skrzywisz coś,
    >> przestawisz -- i masz powód do kupna nowego samochodu. Zanim
    >> kupisz, możesz wymienić amortyzator. Ponoć można czasami taki
    >> amortyzator jakoś obrócić...

    > Akurat obracanie amortyzatora nic nie da, a jak daje to znaczy że
    > amortyzator jest krzywy i tym bardziej należy go wymienić.

    Ponoć akurat może coś dać, bo w różnych położeniach amortyzator
    zachowauje się różnie i te różne położenia są celowo przewidziane
    przez obu producentów -- amrtyzatora i samochodu.

    > Jeszcze co do "niejednorazówkowości" zawieszeń z regulacją.
    > Jeżeli po uderzeniu samochód zaczął krzywo jechać, to raczej nie przestawił
    > się na elementach regulowanych a coś się po prostu wygięło.

    Zapewne tak.

    > Być może da się to wyregulować żeby koło wróciło na miejsce, ale element
    > wygięty pozostaje wygięty - potencjalnie jest słabszy, albo drążek będzie
    > pracował nieosiowo i będzie się wyginał podczas pracy.

    Zapewne coś można wymienić -- oby nie całe nadwozie. ;)

    > No ale skoro takich fachowców spotkałeś w salonie Volvo, to albo ktoś Cię
    > po prostu okłamał bo liczył że sprzeda Ci nowe części, albo tacy fachowcy
    > tam pracują, że już wiesz gdzie absolutnie nie należy jechać w razie awarii
    > :)

    Może nie doszliśmy do porozumienia?
    Może ten człowiek miał na myśli coś innego niż na ustach.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: