  • Data: 2011-03-30 15:06:36
    Temat: Re: uda sie czy nie uda ? beda w unii cuda ?
    Od: Kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/03/2011 11:50, SW3 wrote:

    > W telewizorni??? W której? Dlaczego ja mam pecha i trafiam tylko na
    > programy, w których chwalą ile to unia "dała", jak się o wszystkich
    > troszczy itd.? Nawet TV Trwam jest raczej pro-unijna.

    Unia ma jedną, potężną zaletę. Można z polski łatwo wyjechać i nie
    musieć słuchać codziennie tego bełkotu obiecującego dobrobyt, jak za
    czasów propagandowych filmów o wzroście produkcji traktorów.

    > Jak się skończy to nie trzeba będzie zakazywać.

    Bo przecież większość populacji jest na tyle bystra, żeby się na
    przyszłość przygotować. Na przykład ci wszyscy emeryci, którzy całe
    życie złotówki nie odłożyli i mają teraz pretensje do świata o swój los.

    Kamil