  • 21. Data: 2013-01-02 14:36:20
    Temat: Re: uczciwy sprzedawca
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-12-30 21:10, cef pisze:

    > Taka praca była.
    > Kiedyś jeździłem w serwisie, więc wiem, że można jeszcze
    > więcej.

    > Też lubię posiedzieć w pracy na dupie :-)
    > Podałem drastyczny przykład.
    > Specjalnie się nie wysilając zrobi się około 100 dziennie.

    50km dziennie to ja mam trasa dom-praca-dom. Do tego czasem po powrocie
    do domu szybki obiad, spakowanie ferajny i powrót do miasta bo to
    zakupy, lekarz, basen itp.. No i km lecą do przodu...

  • 22. Data: 2013-01-02 16:28:37
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 30.12.2012 20:45, J.F. wrote:

    > Owszem, ale co mozna robic w Niemczech co tydzien ?
    >
    > Mozna tez do rodzinnego domu wracac po tygodniu pracy, ale
    > 600km w jedna strone to troche duzo.
    Oj znam wielu co w jedna strone maja 900km i co weekend melduja sie w domu.
    Auta robia okolo 100k rocznie.
    Takie sa niestety realia i na zachodzie polski co najmniej jedna osoba z
    rodziny jest gdzies na saksach.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 23. Data: 2013-01-03 10:08:21
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    > Specjalnie się nie wysilając zrobi się około 100 dziennie.

    Bez większego problemu. Znajomi mojej teściowej , jeżdża codziennie ok 120km
    ( w dwie strony ) do roboty okolice koszyc - kraków. 6 dni w tygodniu, a
    kilometry lecą. Mam też kumpla, przedstawiciela handlowego medycznego.
    Rocznie robi ok 110-120 tys km. Ostatnio mówił, że już ma dość tej pracy.
    JA sam swego czasu jeżdżąc do roboty i przy okazji za innymi sprawami po
    krakowie, robiłem 100km w 2 dni.

    Pozdrawiam
    Tor