  • Data: 2014-11-21 10:37:16
    Temat: Re: uciekła mi przepióreczka
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    G Nowak pisze tak:

    > Z ciekawosci, moge zapytac po jakiego grzyba Ci te XP (i czemu nie
    > mozna go odpalac wirtualnie)?

    ntg ale ci odpowiem. Wirtualnie odpalać na czym? Na jakimś Linuksie?
    Nie chce mi się tego uczyć. Bo ja niczego innego nie potrzebuję niż xp.
    Z programów MS korzystam jedynie z Notatnika.

    Ma chodzić Kerio 2.15 (do blokowania reklam), Xnews, Opera, Miranda,
    Irfan, Winamp, freeCommander i MPC HC. Jeśli którykolwiek z tych
    programów nie działa na powyżej xp to system taki jest mi nieprzydatny.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face. You have got a war face?