  • 1. Data: 2013-08-15 08:43:40
    Temat: ubezpieczenie, szkoda nie zgadzam się z wyceną - co teraz?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Proszę o pomoc doświadczonych w sprawach ubezpieczeń.

    Auto Xsara2000(stan idealny), na allegro 6500zł. Rzeczoznawca orzekł że
    ten model kosztuje 4100. Szkoda całkowita - do wypłaty 2700zł. Pozostaje
    1400zł - które dostanę w stacji złomowania pojazdów? Wątpię. Próbowałem
    "zagrać" rachunkami za naprawy, że niby parę części nie jest 13 letnich
    tylko nowych - rzeczoznawca powiedział że to niema znaczenia. Próbowałem
    zadzwonić do rzecznika ubezpieczonych - 2 dni - (~500prób) telefon
    zajęty. Poradźcie proszę co teraz?

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-08-15 11:20:03
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-08-15 08:43, ToMasz pisze:
> [...]
    > tylko nowych - rzeczoznawca powiedział że to niema znaczenia. Próbowałem
    > zadzwonić do rzecznika ubezpieczonych - 2 dni - (~500prób) telefon

    idz do tego TU, z ktorym sie klocisz (najlepiej by mialo stacjonarna
    siedzibe) i sprobuj ubezpieczyc to auto na AC (popros o oferte) -
    podajac wszelkie dane tego konkretnego modelu (rok, lakier, stan.
    przebieg,...) - bedziesz mial SU od wartosci tego konkretnego auta.
    Popros o wydruk oferty, dolacz do odwolania i czekaj na reszte kasy.

    Ja tak zrobilem z autem zony. Suma do wyplacenia wzrosla o ponad 30%
    pierwotnej (czary?).
    W sumie powinienem wowczas udac sie dod. do sadu majac taki dowod o
    probe oszustwa przez TU - ale olalem sprawe (brak czasu i nerwow na
    opierdalanie sie z TU).

  • 3. Data: 2013-08-15 13:04:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:

    > Auto Xsara2000(stan idealny), na allegro 6500zł. Rzeczoznawca
    > orzekł że ten model kosztuje 4100.

    powiedz niech Ci za tyle odkupi :)

    a poważnie, czy nie można wziąć wtedy opłaconego przez siebie
    rzeczoznawcę nam przychylnego?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2013-08-19 02:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...neostrada.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Pozostaje
    > 1400zł - które dostanę w stacji złomowania pojazdów? Wątpię.

    Zapytaj, gdzie tyle dostaniesz. Od reki zejda do standardowych 500zł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,