    From: scibor1 <s...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ubezpieczenie oc rolnikow
    Date: Fri, 31 Jul 2009 02:33:55 -0700 (PDT)

    On 31 Lip, 09:04, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > jedynym problemem moze byc to, ze jak kura zderzenia nie przezyje .. to moze
    > byc problem z odpytaniem jej kim jest jej pan, nie wspominajac juz o tym, ze
    > kura moze nie pamietac numeru polisy.
    >
    > ps. a tak powaznie - brzmi niezle, ale jesli po wyplacie takiego
    > odszkodowania rolnik np. bedzie mial wyzsza skladke (jak w przypadku OC
    > komunikacyjnego) ... to sie nie przyzna, ze to jego kura byla.
    > A jak wiadomo bezpanskie (tzn dzikie) kury - polis nie maja.

    No mister, kura nie ma duzego zasiegu wiec mozesz byc pewien, ze
    wlascicielem jest ten gospodarz ktory wydrze sie na Ciebie ze mu pod
    domem zabiles zwierzaka bo jechales czysta na gumie;) Jak nie mozesz
    ustalic wlasciciela to wzywasz policje i ona to robi za Ciebie, a w
    malych wioskach policjanty dzialaja duzo bardziej skutecznie niz w
    duzych formatu DC:] W skrajnym przypadku jesli wlasciciel sie nie
    znajdzie ubite zwierze w ramach odszkodowania zabierasz i robisz sobie
    rosol;)
    Jak jest ze wzrostem skladki po wyplacie odszkodowania nie wiem. Ale
    jesli wzrosnie to relatywnie niewiele, bo skladka podstawowa za OC to
    jest ok 200zl/rok za gospodarstwo ca 35ha.
    Nie bede sie wymadrzal, po prostu chcialem zwrocic uwage ze jest cos
    takiego.

    scibor
    czarna perla CBF500