  • 201. Data: 2010-03-10 18:45:34
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    To sa statystyki, te same wedlug ktorych mlodzi powoduja wiecej wypadkow i
    placa wyzsze skladki.
    --
    Gdzie te statystyki ?

  • 202. Data: 2010-03-10 18:53:10
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Ubezpiczenie OC i od kradziezy. BMW 323i z 1999 roku z dodanym spoilerem i
    > zmienionym wydechem (modyfikacje tez podnosza skladke), ...
    >
    > --
    >
    > No to rzeczywiście idealny ROTFL

    Co w tym ROTFLowego?
    --
    Wszystko

    Ktos oblepiajacy sobie samochod spojlerami z tesco i
    wydechem z rynny nie robi tego, zeby jezdzic spokojnie.
    --
    Pierdoły

  • 203. Data: 2010-03-10 18:55:47
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    Glowa nie ma nic do rzeczy, tu chodzi o statystyki. Zaloze 20-calowe gangsta
    felgi - wieksza szansa, ze ktos je ukradnie - skladka rosnie.
    --
    Jak pojedzie bez tych ukradzionych felg ???

    >Zrobie chipa +30KM - chce jezdzic szybciej - skladka rosnie.

    pierdoły do kwadratu

  • 204. Data: 2010-03-10 19:27:18
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > Ale _mogą_ i w razie zdarzenia _muszą_ mieć pokrycie na taką kwotę.

    Więc Ci się pytam dlaczego TAKIEJ ?!

    > Dlatego ewentualna kaucja musiałaby być równa tej kwocie.

    Ale dlaczego TEJ ?!

  • 205. Data: 2010-03-10 20:16:53
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-10 19:27, niusy.pl pisze:

    > Więc Ci się pytam dlaczego TAKIEJ ?!

    > Ale dlaczego TEJ ?!

    Bo tyle muszą mieć pieniędzy aby w najgorszym razie pokryć skutki
    wypadku spowodowanego prze kierowcę.

    --
    spp

  • 206. Data: 2010-03-10 20:23:54
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > Bo tyle muszą mieć pieniędzy aby w najgorszym razie pokryć skutki wypadku
    > spowodowanego prze kierowcę.

    Przecież może jej braknąć. Równie dobrze mogłoby być 10 razy tyle albo 100
    razy mniej.

  • 207. Data: 2010-03-10 20:26:10
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-10 20:23, niusy.pl pisze:

    > Przecież może jej braknąć. Równie dobrze mogłoby być 10 razy tyle albo
    > 100 razy mniej.

    Nie może - prawo przewiduje że ubezpieczalnia odpowiada do tej kwoty, co
    powyżej można ścigać cywilnie. Dlatego _każdy_ kierowca powinien wpłacić
    taką kaucję.

    --
    spp

  • 208. Data: 2010-03-10 22:07:18
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    .

    > Wiec skoro nikt nie kwestionuje takiego podzialu, dlaczego kwestionowany
    > jest podzial "X kradna czesciej od Y, a autami szybkimi czesciej sie
    > rozbijaja"?

    bo to nie jest reguła, że szybszy zawsze jeździ szybciej.
    Dzisiaj widziałem wlokącego się środkowym pasem, w środku Warszawy,
    gościa w 911ce, jakiś nowy model, nie znam się. I co? Na pewno mógł
    szybciej ale delektował się jazdą, przy 40-60kmh. I znam takich wielu co
    tak jeżdżą.

    pozdrawiam
    mario

  • 209. Data: 2010-03-10 22:11:33
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    kamil pisze:
    > "Mario" <c...@s...onet.pl> wrote in message

    > Szansa, ze ten sam koles po trzech piwach bedzie robil nawroty na
    > recznym przy publicznosci spod dyskoteki, jest znacznie wieksza od
    > szansy ze zrobi to matka usypiajaca w tym czasie dziecko, ktora kupila
    > sobie Espace'a.

    gówno prawda. Ja znam tych ludzi o których piszę. A Ty ich znasz?
    Robią to na ZAMKNIĘTYCH zorganizowanych zlotach, gdzie jest czuwanie
    Policji, Pogotowia itp. Na co dzień jeżdżą normalnie, serio (często
    drugimi autkami, bardziej cywilnymi).
    A gdy wieczorem jest "integracja" spod znaku Jacka Danielsa ;-) , to
    NIKT nie myśli o ruszaniu autka z miejsca.

    pozdrawiam
    mario

  • 210. Data: 2010-03-10 22:12:52
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    kamil pisze:

    > "Mario" <c...@s...onet.pl> wrote in message

    > A ty w koncu zrozum, zakuta palo, ze to czy "ktos" sobie cos robi nie
    > obchodzi analitykow firm ubezpieczeniowych, tak samo jak nie obchodzi
    > ich ze jeden 18-latek jezdzi super bezpiecznie, a inny 50-latek mniej.
    >
    > Mowimy tutaj caly czas o potencjalnym zagrozeniu, nie mam juz sil
    > tlumaczyc jak idiocie dlaczego 2+2=4, wiec pozwole sobie zakonczyc ten
    > watek.
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil
    tak zakuto pało, proponuje to samo. Jesteś niesamowicie tępy czy tylko
    na takiego pozujesz, nie wiem po co?

    nie pozdrawiam
    mario