  • Data: 2010-03-13 21:42:54
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Glowa nie ma nic do rzeczy, tu chodzi o statystyki. Zaloze 20-calowe
    > gangsta
    > felgi - wieksza szansa, ze ktos je ukradnie - skladka rosnie.
    > --
    > Jak pojedzie bez tych ukradzionych felg ???

    Nie pojedzie, dlatego AC bedzie musialo wyplacic.
    --
    Jakie AC ?

    > pierdoły do kwadratu

    Jasne stary, chipa wkladaja matki, zeby moc bezpieczniej dotoczyc sie pod
    przedszkole.
    --
    Już widzę jak ubezpieczyciel sprawdza czy mam chipa. Jak napisałem: Pierdoły
    do kwadratu.

    Bywasz czasem na planecie Ziemia, czy zyjesz w wyimaginowanym swiecie
    wlasnych projekcji?
    --
    Spojrzyj na temat. Gadasz na jakiś inny temat.