  • Data: 2010-03-12 00:17:42
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:o6eip5h9sned0acbmmisltdsqh7q3qjdtk@4ax.com...

    > A na ile ty sam wykupiles OC a na ile AC/osobiste ?

    Ponieważ ja mam na koncie trochę więcej kasy niż zero to mam
    ryzyko że przy przegraniu sprawy sądowej ktoś mi wejście na moje
    mienie jako rekompensata szkody - nie ubezpieczam się na minimum.

    AC - a co to ma do rzeczy w omawianym temacie?
    AC dotyczy mnie, i moich strat ktore sam sobie zrobiłem.

    > No i czy przy amerykanskich zwyczajach jest sens ubezpieczac OC na
    > wiecej ? Przeciez odszkodowanie moze byc dowolnie duze, to chyba
    > lepiej miec dom na kredyt, a reszte lokowac za granica :-)

    Warto mieć limity większe aby zmniejszyć szansę sprawy sądowej.
    Nie ma recepty na uniknięcie ryzyka w 100%.