  • Data: 2010-03-10 12:05:27
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    news:slrnhpdcbu.4tt.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > Chodzi mi o to, że trzeba identyfikować 'wypadkowych' ludzi. Ich
    > wynajdywanie poprzez samochód, który posiadają, jest wybiórcze, często
    > nietrafione i bez sensu.

    Rownie wybiorcze jest wynajdywanie ich przez wiek. I nie odpowiedziales na
    moje pytanie - czy czlowiek w wieku 25 lat i 11 miesiecy powoduje
    statystycznie wiecej wypadkow od 26-latka w dzien po urodzinach?

    > Dla mnie to jest proste - klient <26 lat i pierwszy rok ubezpieczenia -
    > składka dużo podwyższona. W drugim roku spada do poziomu podstawowego i
    > dopiero potem są zniżki. Jakakolwiek szkodowość i od razu leci z powrotem
    > 200% stawki, czy ile tam TU uważa za stosowne. Samochód jest nieistotny.

    A ja znam mlodych, ktorzy jezdza rozsadnie, ktorzy musza placic wiecej.
    Dlaczego Twoj podzial jest cacy, a podzial wedlug samochodow juz nie jest,
    chociaz te same wzory statystyczne pokaza, ze pewne samochody rozbijaja sie
    i gina czesciej, niz inne?

    > Znam 'chopaków' posiadających naprawdę niesamowicie tatusiowate samochody
    > i robiących z nimi najbardziej mroczne eksperymenty drogowe, włącznie z
    > powrotami w sześć osób po pijaku z imprezy i innymi zachowaniami z
    > katalogu z trupią czaszką na okładce.

    Pozazdroscic Tobie glupoty, ja nie mialbym skrupolow przed zgloszeniem
    takich "znajomych" gdzie trzeba. Bo dobrymi znajomymi nie zostaliby na
    pewno.

    Pozdrawiam
    Kamil