  • Date: Wed, 10 Mar 2010 10:03:02 +0100
    From: cztery <r...@d...trzy>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?

    > ...i właśnie takiej konstrukcji brakuje w OC na rower - nie ma
    > takiej oferty. Powiedzmy 50 kzł w mieniu i 250..500 kzł "osobowego".

    Alez jest.
    Sam mam takie ubezpieczenie - kosztuje to rocznie chyba 6 czy 10zl. Z
    tego co pamietam jest to 20kzl na mieniu i 100kzl na osobie.
    Wykupuje w PZU przy okazji ubezpieczenia mieszkania

    > Prawdopodobieństwo wyrządzenia rowerem poważnej szkody na zdrowiu
    > lub życia, nawet pośredniej (to sławne ...i kierowca wjeżdża
    > w tłum...) jest znikome, ale istnieje.
    > A oferty nie ma (i już).

    Co do szkod na mieniu to raczej powaznego ryzyka nie ma.
    Ale powazne ryzyko jest np. gdy potracisz dziecko bawiace sie na drodze
    rowerowej, ktora dla wielu mam jest inaczej pomalowanych chodnikiem.