  • 11. Data: 2012-04-17 20:58:15
    Temat: Re: ubezpieczenie AC w Liberty pytanie
    Od: "arek333" <a...@w...pl>

    > Ubezpieczenia AC: dla starego samochodu, oryginały, ASO, samochód
    > zastępczy - kosztują więcej i nie są pokazywane w reklamach.

    Nie wiem dlaczego wiekszosc z Was mowi tutaj o kasie jaka trzeba zaplacic za
    to ubezpieczenie.Przeciez ja o tym nie napisalem.Mi chodzi o to ze nie chca
    wiekszej kasy za moj samochod aby ubezpieczyc go w klasie AC Premium.
    Akurat kasa jest tutaj drugorzędna w tym momencie. Bylem dzisiaj w MTU i
    ciut to sie inaczej przedstawia, choc tez nie rozowo.No nic jeszcze pewnie
    pare lat i nie bedzie sie wogole oplacalo wykupywac AC bo beda takie
    obostrzenia ze nie da sie pokryc szkody. Pewnie to jest dla ubezpieczycieli
    deficytowe ubezpieczenie skoro tak podchodza do tematu.

  • 12. Data: 2012-04-17 23:40:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "arek333" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > beda takie obostrzenia ze nie da sie pokryc szkody. Pewnie to jest dla
    > ubezpieczycieli deficytowe ubezpieczenie skoro tak podchodza do tematu.

    AC jest kosztowne dla ubezpieczycieli. Nie mają drogiej oferty dla
    wszystkich, bo mało osób by się na nie decydowało i źle to wygląda w
    reklamach.

    Też sam się spotkałem z takim podejściem, chcę ubezpieczenie "full wypas", a
    ubezpieczyciel odpowiada mi, że w ogóle nie ma takiego w swojej ofercie.

    Spróbuj zapytać w tych większych firmach od ubezpieczeń.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba