  • Data: 2013-01-25 01:54:48
    Temat: Re: ubezpieczenia - długie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Skladka niewielka, ale regres bez ograniczenia ... bo przeciez nie
    > mozemy sie skladac na takich to wariuja na drodze, a potem trzeba
    > wyplacac wielkie odszkodowanie, niech sami za siebie placa.

    Czyli nie odwrotnie a jedynie kwestia wysokości regresu.
    Ja się odnosiłem jedynie do pomysłu Liwiusza.
    Regresu bez ograniczeń sobie nie wyborażam.
    A tym bardziej nie wyobrażam sobie rezygnować z normalnego ubezpieczenia na
    rzecz takiego z nieograniczonym regresem dla jakiejś niższej opłaty.
    Ani tak nie ufam sobie, ani swoim umiejętnościom ani tym bardziej policji
    czy wszelkiej maści biegłym, którzy nagle mogliby orzec, że jechałem 10km
    więcej niż mogłem przez co powodowałem ogromne niebezpieczeństwo i musze
    zapłacić 100.000 bo jakiegoś merca rysłem...