  • Data: 2011-05-10 20:47:10
    Temat: Re: uP 3V3 + MOSFET
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "tomi" <z...@g...pl> wrote in message
    news:iqc3n9$co5$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy są jakieś odpowiedniki tranzystorów MOSFET z końcówką L np.
    > IRL3705(sterowany Ugs=5V), które można sterować bezpośrednio
    > z uP zasilanego 3V3 ?

    Nic nie piszesz o prądzie drenu, a IRL3705 jest na 75A... tyle potrzebujesz?

    > Ewentualnie jak inaczej wysterować MOSFET napięciem 3V3 ?
    > Na pinie procka mam przebieg 2kHz, a potrzebuje podnieść go do 14V.

    Jest coś takiego jak digital fet, z niskim progiem napięcia bramki:
    http://www.fairchildsemi.com/ds/FD/FDV303N.pdf
    Oporność kanału rzędu 0,6 ohm przy napięciu bramki 2,7V.

    Generalnie wejdź sobie na digikey.com, znajdziesz co chcesz...