  • Data: 2006-04-08 16:48:28
    Temat: Re: u kogo najlepiej zarezerwowac .eu?
    Od: Piotr Pankowski <p...@c...com.plNIELUBIESPAMU> szukaj wiadomości tego autora

    rg wrote:

    > Była kiedyś taka akcja.
    >
    > Kolejna niespodzianka ze strony "super rejestratora".
    > Komunikat przy próbie zmiany serwerów DNS
    > dla zarejestrowanej domeny *.eu
    >
    > "Przepraszamy, ze względu na trwający proces rejestracji
    > domen .eu operacja zmiany serwerów DNS
    > dla domeny .eu jest czasowo niedostępna.
    > Prosimy o ponowienie operacji za kilka dni."

    tu akurat maja troche racji, fakt, ze to nie wygodne dla klientow, ale
    niestety EURid na razie udostepnia tylko jedno polaczenie do swojego
    serwera w danym czasie, wiec jezeli akurat rejestruja domeny to zmiana
    delegacji nie dosc, ze sie nie uda to jeszcze EURid zerwie trwajace
    wlasnie polaczenie. Wiekszosc registrarow prawdopodnie takze wylaczyla
    ta mozliwosc na poczatku, a Ci ktorzy juz zarejestrowali juz wiekszosc
    swoich domen beda ja sukcesywnie wlaczac.

    --
    pandi