    From: g...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: typologia errorow aplikacji (a jeszcze leipaj i realoki)
    Date: Sat, 07 May 2011 21:10:03 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Opłaca się sortować same wskaźniki - zamieniasz wtedy tylko pojedyncze
    > słowa procesora a nie całe struktury.

    no wiem - w moim przypadku inty-indeksy w tablicach - mysle
    ze moze byc dosyc szybko, zobacze w swoim czasie

    > Tu masz sprawozdanie, które popełniłem z kumplem na pierwszym roku:
    > http://prowizorka.da.ru/~michoo/sprawozdanie.pdf
    > Przy okazji na końcu masz porównanie o ile udało mi się ulepszyć
    > heapsort kompilując go ręcznie - zajęło mi to 'tylko' ~tydzień
    > projektowania "przy okazji" i 3 godziny kodowania w pociągu. A
    > optymalizacje obejmowały m.i. testowania które zmienne i w jakiej
    > kolejności umieścić pod [esp], [esp+4], [esp+8].

    no super, aczkolwiek tam jest napisane ze quicksort wymaga
    duzo pamieci, co chyba wogole nie jest prawda, nie pamietam
    dokladnie, ale na co mialby wykorzystywac te pamiec, o ile
    slabo pamietam nie potrzebuje jej prawie wcale

    quicksort dzieli 'logarytmicznie' tak ze nawet poziomow
    zaglebien w wywolaniach na stosie nie jest tak duzo: log2(N)