    From: Michal Kleczek <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: typologia errorow aplikacji
    Date: Mon, 02 May 2011 15:33:04 +0200

    fir wrote:

    > od dwu dni borykam sie z leakami w swoim progsie i co gorsza ciagle
    > nie wiem jak to naprawic (nie zdarzylo mi sie cos takiego od kilku lat
    > bo normalnie pisze w statycznym c a tam nie ma takich problemow);
    > (przy okazji zauwazylem ze haslo 'leaks'
    > w wikipedii jest dobrze napisane - przyklad z winda ktora jesli kod ma
    > wycieki moze zatrzymac sie i nie otworzyc drzwi a po resecie ruszy znowu
    > choc leaki beda sie zbierac od nowa);
    >
    > do glowy przyszlo mi by sprobowac poukladac sobie w glowie cala szersza
    > typologie bledow aplikacji, podstawowe ktore kojarze to

> [...]

    Te powyzsze to najprostsze do naprawienia :)
    Sa znacznie gorsze np
    program zle policzy kapuste i firma pojdzie z torbami
    program zle policzy natezenie promieniowania w urzadzeniu do naswietlania
    RTG
    program zle policzy parametry lotu rakiety i ta p..lnie w jakies
    paromilionowe miasto
    itd
    Czyli - ogolnie - program zle dziala :)

    --