  • Data: 2014-04-07 17:43:10
    Temat: Re: tymczasowe zasilanie garażu w 220V
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 4 Apr 2014 10:50:27 -0700 (PDT), Zachariasz Dorożyński
    napisał(a):

    > Kiedyś i tak zmienisz czytnik na taki co sam tnie cytaty. To po co ja mam robić w
    tym zakresie jakieś ruchy? Zmienisz czytnik problem zniknie. To Twój problem nie mój.
    Coś w temacie masz do napisania czy tylko jesteś tutaj ormowcem co porządku pilnuje?
    Nie pasuje to nie czytaj. Przymusu nie ma. Możesz sobie na Elektrodę iść. Tam dział
    moderacji jest dobrze rozwinięty. Na pewno znajdzie się dla ciebie miejsce.

    Jak doczekam się czytnika, który będzie sam ciął cytaty tak jak zechcę
    (czyli czytał w moich myślach) to już od dawna twórczość takich jak ty
    będzie wysyłana do dev/null w momencie próby przekazania jej do serwera.
    GG#2400455 ICQ#320399066