  • Data: 2014-04-09 13:58:41
    Temat: Re: tylko dotykowe...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
    news:5344e2ac$0$2365$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pamiętacie moje relacje z obsługi klawiszowego samsunga i780? Każde długie
    > przytrzymanie klawisza realizowało inną funkcje! Tak więc nie wyciągając
    > telefonu z kieszenie, odblokowywałem klawaturę, wybierałem numer do żony,
    > trzymając telefon czekałem aż wibracja powiadomi
    > mnie o tym że podniosła słuchawkę.....
    > W androidzie te funkcje ciągle nie są wbudowane. Da się je osiągnąć łącząc
    > kilka programów, ale niestety trzeba patrzeć na ekran, do w ostrym słońcu
    > jest trudne, w deszczu.... to zależy od modelu

    Czyli potrzebujesz zainicjować połączenie telefoniczne do
    kogoś z Twojej lokalnej listy kontaktów bez patrzenia na ekran...

    Tą samą funkcjonalność uzyskujesz w smartfonie takim jak iPhone
    przez przytrzymanie guzika i powiedzenie Siri "zadzwoń do <Imię>"...

    Jeśli masz telefon sparowany ze słuchawką BT lub sparowany
    z zestawem głośnomówiącym w samochodzie to też nie musisz
    tego iPhone z kieszeni wyciągać.