  • Data: 2014-08-05 14:09:39
    Temat: Re: twardsze niż Gorila Glass?
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-05 13:30, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Konspirator" <x...@g...com>

    > Ja mam smartfona sprzed 10 lat (kiedy o żadnym GG mowy nie było) bez
    > rysek i folii. Rysik jest odbity od grania w kulki :-)

    Smartfon czy PDA ?? :) bo jedyny z rysikiem to chyba był SE P900/910 o
    ile pamiętam (wiem bo miałem)

    A co do foli/szyby na ekranie to też myślałem że nie trzeba przez DŁUGI
    czas póki nie załatwiłem nad morzem swojego HTC Desire HD :) od tego
    czasu wolę coś mieć na ekranie tylko nie kupuję najtańszego gówna za 5zł
    a inwestuję w firmowe folie/szkło które kosztuje już sporo więcej a i
    jakość jest zdecydowanie inna.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl