    From: "Andrew" <a...@n...onecie.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: tvp1 z anteny UHF
    Date: Thu, 26 Aug 2010 21:50:51 +0200

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i55hom$flq$...@i...gazeta.pl...
    > witam,
    > jak w praktyce wygląda odbiór analogowego TVP1 z typowej anteny UHF
    > (k21-69) w odległości około 60km od Warszawy (okolice Wyszkowa)? Wiem, ze
    > "tak się nie da" dlatego pytam jak to wygląda _w_praktyce_ (a nie w
    > teorii) - tj. czy obraz będzie zaszumiony, bedzie miał odbicia itp? Dodam
    > że TVP1 w miejscu o które pytam odbiera mi z samego kabla antenowego (bez
    > anteny) ale obraz jest mocno zaśnieżony, z siatkowej anteny obraz - żyleta
    > (tylko na tvp1). Zmieniam antenę na 44 elementową UHF z myślą o DVB-T ale
> [...]

    W Wyszkowie to dvb-t odbiera całkiem przyzwoicie na antenie siatkowej. Od
    dłuższego czasu (posiadam standardową antenę szerokopasmową podłączoną do
    dekodera PVR cyfry). Po co oglądac cokolwiek analogowego jak nie ma nic
    analogowego czego nie ma cyfrowego - dostępne są kanały tvp1, tvp2 polsat,
    tvp info, tvn, tv4 i puls.
    Andrew