  • 1. Data: 2012-08-09 06:44:40
    Temat: tvp
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    [...]
    Juliusz Braun, prezes Telewizji Polskiej, poinformował serwis
    Wirtualnemedia.pl, że kanały TVP Rozrywka i TVP Dokument powinny ruszyć
    na przełomie 2012 i 2013 roku.
    [...]
    gnoje płaczą, że lud nie płaci abonamentu i nie mają pieniędzy, a tu
    proszę, dwa nowe kanały jednak tworzą...
    czy oni nie są popier..........?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 2. Data: 2012-08-09 10:09:51
    Temat: Re: tvp
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    pawell32 <p...@n...pl> wrote:
> [...]
    > [...]
    > gnoje płaczą, że lud nie płaci abonamentu i nie mają pieniędzy, a tu
    > proszę, dwa nowe kanały jednak tworzą...

    Z reguły nowe kanały mają tworzyć nowe strumienie gotówki. Kanały
    tematyczne nie są (a przynajmniej nie powinny) finansowane z abonamentu.

  • 3. Data: 2012-08-11 11:33:15
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-09 06:44, pawell32 pisze:

> [...]
    > [...]
    > gnoje płaczą, że lud nie płaci abonamentu i nie mają pieniędzy, a tu
    > proszę, dwa nowe kanały jednak tworzą...

    I możemy raczej mieć pewność że te programy nie będą dostępne dla tych
    co płacą abonament... Kto tej bandzie pozwala robić prywatny folwark z
    państwowej TV?

  • 4. Data: 2012-08-11 11:34:23
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-09 10:09, Maciej Bebenek pisze:

    > Z reguły nowe kanały mają tworzyć nowe strumienie gotówki. Kanały
    > tematyczne nie są (a przynajmniej nie powinny) finansowane z abonamentu.

    TV państwowa nie jest od zarabiania kasy.

  • 5. Data: 2012-08-12 13:42:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <r...@y...com> wrote:

    > TV państwowa nie jest od zarabiania kasy.

    TVP S.A. jest normalną spółką prawa handlowego, i i jednym z jej celów jest
    zysk.

  • 6. Data: 2012-08-13 11:15:35
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-12 13:42, Maciej Bebenek pisze:

    > TVP S.A. jest normalną spółką prawa handlowego, i i jednym z jej celów jest
    > zysk.

    Normalna spółka, "normalny" podmiot gospodarczy..? A więc jaki zapis
    sprawia że osoby posiadające odbiornik telewizyjny muszą co miesiąc
    płacić haracz na rzecz owego podmiotu?

  • 7. Data: 2012-08-13 11:26:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-13 11:15, Trybun pisze:

    > Normalna spółka, "normalny" podmiot gospodarczy..? A więc jaki zapis
    > sprawia że osoby posiadające odbiornik telewizyjny muszą co miesiąc
    > płacić haracz na rzecz owego podmiotu?

    możemy się cieszyć, bo to jest tylko kilkanaście zł/m-c,
    a dostępnych mamy prawie 20 programów.
    w weekend robiłem w Astrii.
    abonament to jest jak mnie informowali 49 euro na 2 m-ce.
    w samym Wiedniu naziemnie jest dostępnych tylko 8 programów

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 8. Data: 2012-08-13 13:05:11
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-13 11:26, pawell32 pisze:

> [...]
    > abonament to jest jak mnie informowali 49 euro na 2 m-ce.
    > w samym Wiedniu naziemnie jest dostępnych tylko 8 programów

    Opłaty dotyczą tylko państwowych mediów. Polsat itd. nie mają nic z
    naszych opłat.

    Chcesz powiedzieć że państwowa telewizja Austrii opiera się na takich
    samych zasadach jak i nasza, czyli maszynka do zarabiania kasy z
    przywilejami?

  • 9. Data: 2012-08-13 13:15:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-13 13:05, Trybun pisze:
    > Chcesz powiedzieć że państwowa telewizja Austrii opiera się na takich
    > samych zasadach jak i nasza, czyli maszynka do zarabiania kasy z
    > przywilejami?

    nie wiem, nie mieszkam tam, nie oglądam ichniej tv.
    nie usprawiedliwiam patologii tvp, wręcz przeciwnie.
    zwykłe porównanie kosztów.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 10. Data: 2012-08-13 19:23:22
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <r...@y...com> wrote:

    > Normalna spółka, "normalny" podmiot gospodarczy..? A więc jaki zapis
    > sprawia że osoby posiadające odbiornik telewizyjny muszą co miesiąc
    > płacić haracz na rzecz owego podmiotu?

    Nigdy w życiu nic nie płaciłem "na rzecz" TVP SA. Ty prawdopodobnie też
    nie.
    Proponuję lekturę ustawy o abonamencie ;-)