  • 21. Data: 2010-01-12 17:05:26
    Temat: Re: tv 32 cale z obsluga DLNA
    Od: Piotr Rodzyński <p...@g...com>

    > I dokładnie o to mi chodziło.
    > Zamiast jakiś durnych wymysłów stosować istniejące i sprawdzone
    > rozwiązania.

    Zapewniam że DLNA z odpowiednim telewizorem jest super. Np. na tym
    Sony co o nim wyżej pisałem działa każdy format z dysku, do HD 720p.
    Działa przewijanie (3prędkości), suwak czasu (można bardzo szybko
    przewinąć do określonego momentu), pauza, a wszystko się obsługuje
    wygodnie z pilota TV. 100Hz w TV poprawia bardzo obraz Avików.

    Jedyne minusy to że trzeba włączyć tego PS3 Media Server na komputerze
    żeby cokolwiek oglądać, i drugi że przy Full Hd Core 2 Duo nie
    wystarcza na kompie.

    Ja wcześniej miałem TV po prostu podłączony do wyjścia HDMI komputera
    i DLNA w porównaniu z tym to niebo a ziemia (według mojej subiektywnej
    oceny!).

    Tutaj właśnie odkryłem niedawno że i w Polsce są użytkownicy DLNA na
    Soniakach:
    http://www.forum.sony.pl/viewtopic.php?f=57&t=2081
    Z tego co widzę też preferują PS3 Media Server.

    Jedna uwaga żeby się "od razu" nie zniechęcić do tego przy pierwszej
    próbie DLNA trzeba zrobić dwie rzeczy:
    1. ściągnąć PS3 Media Server w wersji najnowszej, w tej chwili 369:
    http://ps3mediaserver.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=
    3217
    2. (WAŻNE!) wyłączyć w graficznym interfejsie PS3 Media Server
    funkcję:
    "Switch to tsMuxer when h264 video is PS3 compatible". To trzeba
    zrobić niezależnie czy się chce oglądać h264 czy zwykłe inne video.
    Inaczej ten program traktuje TV jak konsolę PS3 i podaje video w
    dziwnym formacie.

    W ogóle jestem pozytywnie zaskoczony że Sony wspiera DLNA i to z dobry
    zestawem funkcji (patrz certyfikaty dlna dla telewizorów Sony). Bo po
    firmie Sony spodziewałbym się raczej oporu w umożliwianiu komunikacji
    z PC.

  • 22. Data: 2010-01-12 17:39:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Rodzyński" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > I dokładnie o to mi chodziło.
    > Zamiast jakiś durnych wymysłów stosować istniejące i sprawdzone
    > rozwiązania.

    >Zapewniam że DLNA z odpowiednim telewizorem jest super.

    A co dolega zwykłej sieci Wifi lub ethernet?

    >Jedyne minusy to że trzeba włączyć tego PS3 Media Server na komputerze
    >żeby cokolwiek oglądać, i drugi że przy Full Hd Core 2 Duo nie
    >wystarcza na kompie.

    Rozumiem że film jest dekodowany na kompie, a nie w tv.

    No widzisz, a mi wystarcza AMD Dual Core w wersji ekonomicznej (na htpc).
    Nawet przy ful hd zużycie procka rzadko zbliża się do 50%.

    Ale fakt, bezprzewodowo to obrazu nie prześle.

    >Ja wcześniej miałem TV po prostu podłączony do wyjścia HDMI komputera
    >i DLNA w porównaniu z tym to niebo a ziemia (według mojej subiektywnej
    >oceny!).

    Nie ma ani jednego powodu, aby komp przygotowany pod HD miałby sobie
    nieporadzić przez HDMI, a przez DLNA już tak.

  • 23. Data: 2010-01-13 07:37:40
    Od: "ktos_" <z...@w...pl>

    ja mam samsung le32b650 i DLNA smiga jedynie musze odpalać Samygo przed
    odpaleniem czegos bo on umozliwia prawidlowe rozpoznawanie urzadzeń PnP

    a co do obciżenia to musi być małe bo zrodlem jest dysk w obudowie z
    procesorem pentium 133 mhz i 32 mb ram

    i wszystko smiga :P

    a soft jaki uzywam do DLN-a to ushare

  • 24. Data: 2010-05-02 18:37:09
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał(a):

    >Czy mozesz podeslac info co z serwerow DLNA rekomendujesz?
    >Przejechalem okolo 10 i zaden mnie nie powalil.
    >Chyba najlepiej sprawowal sie Nero MH, ale mialem tylko wersje testowa i
    >niestety skonczyla sie po tygodniu :(
    >Z prostych darmowek dosc dobrze pracowal mi Simple Center

    Z moim samsungiem zdecydowanie najlepiej sie sprawuja dwa.

    1. wild media serwer
    2. ps3 media server

    Oba polecam.