  • Data: 2009-10-03 09:07:40
    Temat: Re: tusze do Epson DX4400
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 03 Oct 2009 14:41:50 +0200, Gupik napisał(a):

    > mam takie pytanie, czy z tym Epsonem działają jakiekolwiek zamienniki,
    > czy pozostaje kupować tylko [ niestety drogie ] jak na pojemność [
    > czarny 7 mill a każdy z 3 kolorów po 5.5 mil ] tusze orginalne ??
    >
    > ps. jesli doszłoby do wymiany drukarki na nową [ ze skanerem ] to jaką
    > wybrać, mislę Canon,ie 520 - 540, i tez się zapytam jak w tych Canonach
    > jest z zamiennikami, czy tez trzeba kombinować, czy tylko wkładam
    > zamiennik i drukuję ??

    Zamienniki do owych Canonów mogą być w dwóch wersjach: z chipem i bez. Te
    bez nie są w związku z tym bezproblemowe, za to te z chipem działają jak
    oryginalne i tak też są rozpoznawane. Cena za sztukę to koło 30-35zł (x5
    jak wymieniasz komplet), ale też w porównaniu z Epsonem nawet oryginały
    starczają na wyraźnie więcej wydruków.

    --
    *** Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H ***
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro