eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytuning - rozpórkaRe: tuning - rozpórka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.gigane
    ws.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx0
    1.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
    eostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tuning - rozpórka
    Date: Mon, 25 Jan 2010 21:07:42 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <hjktr2$j4s$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hjintc$ojd$1@inews.gazeta.pl> <hjk2tu$f5j$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cdb229.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1264450210 19612 83.30.151.229 (25 Jan 2010
    20:10:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Jan 2010 20:10:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hjk2tu$f5j$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2249864
    [ ukryj nagłówki ]

    Massai pisze:
    > Michał wrote:
    >
    >> Witam,
    >>
    >> Ostatnio sobie patrzyłem czy mam jeszcze olej a tu widze mam coś
    >> takiego w aucie: taka rozpórka pomiędzy lewym i prawym mocowaniem
    >> koła.
    >>
    >> -to fabryka takie coś montuje (safrane ph2) ?
    >> -czy ktoś sam sobie dodał ?
    >>
    >> auto wydaje mi się twadrsze (niż ph1), jak chce bardziej miękkie to to
    >> odkręcić i wyalić czy to nic nie zmienia ? czy to powoduje że sie auto
    >> lepiej lub gorzej prowadzi ?
    >
    > Usztywnia nadwozie. W naszych warunkach - zostaw, przyda się, mniejsze
    > ryzyko że ci choćby szyba strzeli na jakimś dużym wyboju.

    Czy ja wiem czy mniejsze... Powiedziałbym że raczej większe.

    Bo jeżeli usztywnisz przód, siłą rzeczy większe obciążenia będzie
    przenosić pozostała część nadwozia.

    Dobrze to widać jak usztywni się duże partie nadwozia - np. przód płytą
    pod silnikiem, a kabinę klatką bezpieczeństwa bez zastrzałów do
    kielichów, to nadwozie między kabiną a kielichami rozlatuje się
    błyskawicznie, bo to jedyny miękki odcinek pomiędzy innymi sztywnymi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: