  • Data: 2011-05-02 22:34:55
    Temat: Re: tuning 2.8 biturbo ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4dbf1363$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Kuba \(aka cita\)

    > Intrygująca analiza.

    A do kogo on tak?
    Bo jak do mnie, to jak zwykle trafił kulą w płot, jakieś nędzne ochłapy jego
    żałosnej twórczości czytam tylko wtedy, gdy ktoś je (niepotrzebnie zresztą)
    zacytuje.
    Co zresztą łatwo można stwierdzić widząc brak bezpośrednich odpowiedzi, no
    ale w tym celu trzeba mieć choćby namiastkę mózgu, który to warunek
    laweciarza zdecydowanie przerasta.