    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: tunery cyfrowe a nagrywanie po USB
    Date: Thu, 27 May 2010 19:08:44 +0200

    On Thu, 27 May 2010 14:58:05 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >przecież to bez sensu. od tego jest nagrywanie, więc wciskasz rec,
    >a nie pause.
    >a timeshift jest po to by cofnąć coś.
    >co prawda jak mam ogladać film to czasem wciskam pause i idę robić
    >kolację - nie spiesząc się, potem reklamy można przewinąć.

    widac, ze sie zapetliles w podejsciu do tematu.

    Widac z tego, ze sa 2 podejscia do tematu timeshift:

    1. ogladamy online, a jak chcemy zrobic siusiu/drinka to wciskamy
    pause i od tego momentu obraz leci na dysk i pozniej z przesunieciem
    czasowym na tv

    2. na dysk caly czas sie buforuje i ZAWSZE jest mozliwosc cofniecia.
    Oczywiscie pause dziala, ale tylko przy wyswietlaniu na tv. Mysle, ze
    zywotnosc dysku bedzie krotka. No chyba, ze buforowanie do RAM (i to
    byloby chyba najlepsze rozwiazanie - jezeli bufor sie zapelnia, to ew.
    wtedy rozpoczynamy zrzut na dysk.

    A moze wymyslono cos wiecej?

    --
    ThinkXtra