  • 1. Data: 2010-05-07 07:49:16
    Temat: tuner hauppague PVR-150 - jaki soft
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jest tuner, jest windows xp i brakuje software'u.

    1. Jaki natywnie byl dostarczany soft razem z karta tunera? Ma go ktos
    w swoim archiwum?

    2. jaki inny soft bedzie dzialal z ta karta, taki aby zainstalowac na
    istniejacym systemie i potestowac/pouzywac. A co bedzi dalej to
    jeszcze nie wiem.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-05-07 08:16:43
    Temat: Re: tuner hauppague PVR-150 - jaki soft
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 07 May 2010 09:49:16 +0200, a...@p...pl wrote:

    >Czesc,
    >
    >jest tuner, jest windows xp i brakuje software'u.
    >
    >1. Jaki natywnie byl dostarczany soft razem z karta tunera? Ma go ktos
    >w swoim archiwum?

    juz sie znalazl na stronach supportu hauppague

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-05-07 11:56:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 07 May 2010 09:49:16 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > 2. jaki inny soft bedzie dzialal z ta karta, taki aby zainstalowac na
    > istniejacym systemie i potestowac/pouzywac. A co bedzi dalej to
    > jeszcze nie wiem.

    Mediaportal, GBPvr - sterowniki musisz mieć w systemie (oryginalny soft
    musi działać prawidłowo)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-05-07 12:14:46
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 7 May 2010 12:56:49 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Mediaportal, GBPvr - sterowniki musisz mieć w systemie (oryginalny soft
    >musi działać prawidłowo)

    1. czyli zainstalowac sterowniki + soft z hauppague - czy wystarcza
    same sterowniki (bo tez sa wydzielone).

    2. sciagnac, zainstalowac gbpvr i powinno dzialac?

    A ty Waldku masz i uzywasz gbpvr ????

    ok. dzieki

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-05-07 15:22:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 07 May 2010 14:14:46 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > 1. czyli zainstalowac sterowniki + soft z hauppague - czy wystarcza
    > same sterowniki (bo tez sa wydzielone).

    sterowniki wystarczą, ale soft jest dobry do sprawdzenia co i jak w razie
    problemów

    > 2. sciagnac, zainstalowac gbpvr i powinno dzialac?

    teoretycznie tak

    > A ty Waldku masz i uzywasz gbpvr ????

    nie, bo od dawna nie mam karty TV, odbiór załatwia mi n-recorder, więc w
    htpc dużo lepiej się sprawdza XBMC
    Myślę nad kartą Hauppauge nagrywającą obraz HD z component, ale cholernie
    droga jeszcze jest. Choć wtedy mógłbym mieć przepiękny podwójny PVR,
    zwłaszcza po wyknuciu nadajnika IR sterującego n-recordrerem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel