    Date: Mon, 18 Mar 2013 10:50:41 +0100
    From: Marx <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: tuner dvb-t mpg4 po usb

    On 17.03.2013 20:12, Jawi wrote:
    > Znajomy prosi mnie bym zakupił mu takie ustrojstwo.
    > Ma lapka z celeronem M430 i 2 GB ramu na Windowsie XP.
    > Tak pierwszy rzut oka po specyfikacjach i widzę, że z płynnością
    > teoretycznie może być problem.
    > Ma ktoś jakieś doświadczenie?
    > No i jaki tuner i soft jest najlepszy?
    > Nie miałem styczności z tego typu sprzętem do tej pory.

    jak zwykle kupe odpowiedzi i prawie nic na temat
    kluczowe faktycznie jest GPU, bez akceleracji H.264 nie zdekodujesz na
    tym procesorze.
    Co do tunera kup obojetnie jaki - byle mial drivery do tego XP. Warto
    kupic od razu z licencjonowanym softem do ogladania, vhoc VLC czy inne
    darmowe tez wystarcza.
    Ciekawy jest np MT4168 - za 100zl masz dualny tuner, mozna sobie zrobic
    PVR (choc akurat do tego to laptop sie nie za bardzo nadaje)
    Marx