  • 1. Data: 2010-11-08 08:29:40
    Temat: tuner Ferguson - NieDziala w Cyfra+
    Od: "t" <t...@d...pl>

    Witam

    Od ponad 2 tygodni moj tuner Ferguson HF 8900 niedziała z większością
    kanałów w Cyfra+

    czy ktoś może ma podobny problem? i rozwiązanie

  • 2. Data: 2010-11-08 08:46:28
    Temat: Re: tuner Ferguson - NieDziala w Cyfra+
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-08 09:29, t pisze:
    > Witam
    >
    > Od ponad 2 tygodni moj tuner Ferguson HF 8900 niedziała z większością
    > kanałów w Cyfra+
    >
    > czy ktoś może ma podobny problem? i rozwiązanie

    na razie nie ma. wpierw znikły polsaty, potem kilka następnych.
    wszystko przez zmianę kodowania. Ferguson wstępnie
    zapewniał, że poradzi sobie z problemem do końca miesiąca.
    Był tu w ubiegłym tygodniu watek na ten temat.
    w punktach cyfry można zakupić moduł dostępu za ok.45 zł
    jak dobrze pamiętam.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-11-08 08:50:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > Był tu w ubiegłym tygodniu watek na ten temat.
    > w punktach cyfry można zakupić moduł dostępu za ok.45 zł

    Czyli tak naprawdę nie dają sobie rady z czytnikiem uniweralnym do kart z
    uprawnieniami?
    Śmiszne na htpc nawet nie zauważyłem że się kodowanie zmieniło, a wtyczka
    dekodująca ma już swoje lata (acamd).

  • 4. Data: 2010-11-08 09:26:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-08 09:50, Cavallino pisze:
> [...]
    > Śmiszne na htpc nawet nie zauważyłem że się kodowanie zmieniło, a
    > wtyczka dekodująca ma już swoje lata (acamd).

    mogłeś nie zauważyć bo starego systemu jeszcze nie wyłączyli.
    problem ma tylko jeden rodzaj czytników.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-11-08 11:13:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > mogłeś nie zauważyć bo starego systemu jeszcze nie wyłączyli.

    No to dlaczego ucas nie radzi sobie i nie korzysta ze starego kodowania?

  • 6. Data: 2010-11-08 11:45:50
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-08 12:13, Cavallino pisze:

    > No to dlaczego ucas nie radzi sobie i nie korzysta ze starego kodowania?

    nie chce mi się powtarzać. był opis problemu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 7. Data: 2010-11-08 11:47:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie chce mi się powtarzać. był opis problemu.

    Gdzie?

  • 8. Data: 2010-11-08 12:53:32
    Od: "t" <t...@d...pl>

    Swoją drogą to troche frustrujące że dość drogi sprzęt ma takie problemy a
    tańsze modele nie.

    Skoro tańsze modele nie mają tego problemu to czemu rozwiązanie problemu w
    droższym modelu miało by zająć ponad miesiąc !

  • 9. Data: 2010-11-08 13:04:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-08 13:53, t pisze:

> [...]
    w internecie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-11-08 13:05:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-08 12:47, Cavallino pisze:
    > Gdzie?

    w internecie

    --
    pozdrawiam. pawell32