  • 11. Data: 2011-04-05 12:52:47
    Temat: Re: trzęsie kierownicą, ale koła wyważone - ??
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-04-05 08:56, klechu pisze:
    > Witam
    > Tydzień temu zmieniłem koła na letnie (opony + felgi, opony na przód
    > nowe). Wyważane przed założeniem, no i trzęsie kierownicą tak powyżej
    > 80km/h. Problem zaczął się dokładnie po zmianie kół. Wczoraj byłem
    > sprawdzić zawieszenie - jest ok.
    > Pojadę dziś jeszcze raz upewnić się co do wyważenia, ale na 99% jest
    > ok (no chyba że facet ma walniętą maszynę). Co to może być innego?
    > Krzywa felga, wadliwa opona?
    > Z góry dzięki,
    > pozdr
    > klechu

    pojedź na inną stację wyważyć koła jeszcze raz...
    miałem taką samą sytuację - gość wyważył, zamontował, wyjeżdżam - bicie
    tak >80km/h i to masakryczne. Pojechałem na inną stację na wyważenie to
    się facet za głowę złapał.

  • 12. Data: 2011-04-05 17:33:25
    Temat: Re: trzęsie kierownicą, ale koła=?ISO-8859-2?Q?wywa=BFone_-_=3F=3F?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Olo wrote:

> [...]
    > miałem taką samą sytuację - gość wyważył, zamontował, wyjeżdżam -
    > bicie tak >80km/h i to masakryczne. Pojechałem na inną stację na

    Dokładnie. Teraz się wyroiło "warsztatów" co sezonowo na gumach
    dorabiają - i często nie potrafia wyważyć.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2011-04-05 23:26:48
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miałem taką samą sytuację - gość wyważył, zamontował, wyjeżdżam - bicie
    > tak >80km/h i to masakryczne. Pojechałem na inną stację na wyważenie to

    Też tak może tak być.
    Ew. wyważarka może pokazywać 0 - 0,
    ale felga "jajowata" i bicie promieniowe
    (widac po podniesieniu osłony maszyny,
    jak opona "chodzi" góra - dół).

    Pzdr

    JKK

  • 14. Data: 2011-04-06 09:55:27
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > miałem taką samą sytuację - gość wyważył, zamontował, wyjeżdżam - bicie
    > tak >80km/h i to masakryczne. Pojechałem na inną stację na wyważenie to

    Można do tej samej. Wystarczy by się opona nie nabiła całkiem na falgę przy
    wyważaniu.

  • 15. Data: 2011-04-06 09:56:13
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > Dokładnie. Teraz się wyroiło "warsztatów" co sezonowo na gumach
    > dorabiają - i często nie potrafia wyważyć.

    A co tu jest do "umienia" jak urządzenie podaje gdzie i jaki nabić obciążnik
    ?

  • 16. Data: 2011-04-06 10:01:00
    Temat: Re: trzesie kierownica, ale kola
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > A co tu jest do "umienia" jak urządzenie podaje gdzie i jaki nabić
    > obciążnik ?

    Wygląda na to że coś jest, skoro sporo z nich sobie nie radzi.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 17. Data: 2011-04-06 10:31:09
    Od: n...@o...pl

    >...Wystarczy by się opona nie nabiła całkiem na falgę przy wyważaniu.
    ?!?
    To jakaś nowatorska technologia?
    ;-)
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 18. Data: 2011-04-06 19:03:47
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > Wygląda na to że coś jest, skoro sporo z nich sobie nie radzi.

    Historie o łapaniu się za głowę mnie wzruszają.

  • 19. Data: 2011-04-06 20:50:18
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-04-05 09:53, n...@o...pl pisze:
    > Witam serdecznie.

    > Tak, krzywa felga lub opona, lub w ostateczności źle założone koło do auta.
    > Trzeba być jednak wyjątkowym partaczem, aby to zrobić. Zdarzyło mi się to raz w
    > dużym warsztacie, w ciągu ostatnich 20 sezonów.

    Hehe, mi tydzien temu majstry zalozyli kierunkowe opony odwrotnie :)
    Niestety zona pojechala je wymieniac do takiego malutkiego zakladu w
    sasiedztwie i sie tematem za bardzo nie interesowala.

    Wrazenia z jazdy niezle - jakbym karoca jechal. Wkurzylem sie i
    pojechalem do znajomego profesjonalnego zakladu - tam to sie za glowy
    zlapali jak to zobaczyli..

  • 20. Data: 2011-04-06 23:42:02
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 5 Kwi, 11:28, "Maciek" <k...@X...pl> wrote:

    > Swoj drog m g by wyt umaczy jakim cudem opony mog si sp aszczy od
    > kilku kg felgi? Dla mnie to jest jaka powielana bzdura.

    Tak zwany "internetowy debilizm"