-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: trzęsie kierownic, ale koła wyważone -??
Date: Sat, 09 Apr 2011 10:52:57 +0200
Organization: -
Lines: 35
Message-ID: <s...@4...com>
References: <f...@f...googlegroups.com>
<1...@n...onet.pl> <iniclf$vpn$1@news.onet.pl>
<inj55e$dgc$2@news.net.icm.edu.pl>
<u...@4...com> <injs7d$a38$1@news.onet.pl>
<inmuqb$mcu$1@news.onet.pl> <inp5k2$ctn$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1302339172 17136 82.143.187.50 (9 Apr 2011 08:52:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Apr 2011 08:52:52 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361287
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 9 Apr 2011 08:33:06 +0000 (UTC), Massai wrote:
>J.F. wrote:
>> > > Sama sobie winna ? Przeciez to zwykle "auto dla ludu" w ameryce,
>> > > tylko w Europie kreowane na jakas ekstraklase.
>> > eee, tę "ekstraklasę" u nas sprzedają w wiecznej promocji po
>> > 120-130 tysięcy... Ostatnio jak byłem w serwisie widziałem mocno
>> > wypasioną wersję w 3 litrowym dieslem, tyle że z zeszłego rocznika,
>> > za bodajże 122 kafle. Toż mondeo więcej kosztuje.
>> Moze sie juz klientela zorientowala ile to naprawde warte, i zaczeli
>> przeliczac po kursie ?
>> 300 w USA "od" $27170, wiec 122kzl razem z clem, akcyza i VAT to w
>> zasadzie promocja :-)
>
>Ano, cennikowo taka wersja kosztuje około 160-170k pln. Chyba SRT z
>Hemi jest tańsze nawet ;-)
>Ta była dodatkowo chyba wyposażona we wszystkie opcje które się da ;-),
>i była przeceniona ze 188k pln.
Ale 188k to juz grabiez w bialy dzien, chyba ze to w USA kosztuje 40k$
:-)
>No i trzysetka - jak to amerykańska konstrukcja - większy nacisk na
>swobodę ruchu niż na bezpieczeństwo, bo chyba tylko bezpieczeństwem
>trzeba tłumaczyć to że w BMW człowiek się czuje jak w kokonie,
>przytulony do konsoli i drzwi jednocześnie.
Raczej niuans konstrukcji BMW - szeroki tunel i dla ludzi miejsca
zabraklo. W innych europejskich konstrukcjach nie ma tego problemu,
tzn w odpowiedniej klasie wielkosci, bo przeciez nie w segmencie A czy
B :-)
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-16 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- 2025-01-16 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst