    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: trzeba mieć pecha.
    Date: Sat, 09 Apr 2011 22:42:40 +0200

    W dniu 11-04-09 22:24, Pawel pisze:
    > Albo trzeba mieć strasznego pecha, albo bardzo chcieć trafić do TVN
    > Turbo :)

    Zycie. Nie wiem co to sie dzieje, ale ludzie chyba nie sluchaja CB, maja
    za duzo pieniedzy, albo po prostu nie ogarniaja swiata. W ciagu
    ostatniego tygodnia 2 razy wyprzedzaly mnie autka z antenami. Tylko po
    to, zeby za kilkaset metrow dac sie zlapac. Nie licze juz takich bez CB,
    ktorzy wyprzedzaja zupelnie na slepo. Ostatnio chcialem takiego
    dziadziusia troche przyblokowac, zeby nie placil mandatu. Jechalem sobie
    wolniutko, bo wiedzialem, ze zaraz patrol z suszarka laserowa (ustawili
    sie na ostatnich metrach obszaru zabudowanego). I wyprzedzalem sobie
    spokojnie rowerzystow jadacych obok siebie. Akurat w tym momencie
    dziadziusiowi (ktoremu towarzyszyla wojownicza babcia) zachcialo sie
    mnie wyprzedzac. Musial jednak poczekac, az ja wyprzedze rowery. W koncu
    wyprul jak z procy swoja skoda felicia. Cos zaczal trabic, wymachiwac
    rekami i bluzgac. Ale pewnie byl zadowlony, bo w innych warunkach by
    lexusa nie wyprzedzil. No coz. Juz w trakcie wyprzedzania go zmierzyli i
    zatrzymali.
    Ja sie bez radia nie ruszam... odkad mam CB (3 lata) jeszcze mnie nie
    zatrzymali.