-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
From: Eskimos <e...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: trwałość silnika wscieklych nakedow.
Date: Sun, 05 Apr 2009 13:36:45 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 32
Message-ID: <5...@4...com>
References: <gr8d0p$jvk$1@inews.gazeta.pl>
<6...@r...googlegroups.com>
<gra1ni$jhk$1@inews.gazeta.pl> <gra25v$lmu$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: eskimoss@, <spamfe>poczta.onet.pl
NNTP-Posting-Host: d45-241.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.icpnet.pl 1238931405 17740 77.65.45.241 (5 Apr 2009 11:36:45 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Apr 2009 11:36:45 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 4.2/32.1118
X-Antivirus: avast! (VPS 090405-0, 2009-04-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:592180
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 5 Apr 2009 11:46:20 +0100, "Jasio" <b...@g...pl>
wrote:
>Te testy po przejechaniu 50 tysięcy prawie zawsze pokazują silniki
>niezużyte
Bo są eksploatowane przez świadomych, doświadczonych kierowców, zwykle
na większych dystansach, jeżdżone na przyzwoitym, regularnie
zmienianym oleju, nie sa pałowane na zimno, nie sa co chwile
gaszone-odpalane-gaszone, nie palą gumy, nie znają wheelie/stoppie
itp.
Taki test 50kkm w redakcjach pism motocyklowych trwa rok, góra dwa.
Więc nie sa to warunki normalne, nie jest to symulacja typowego
użytkowania motocykla i w związku z tym cały test jest wuja wart ;)
Co innego 50kkm w dwa lata, przez jedną osobę (czy osoby z jednej
redakcji), a co innego w 5, 7 czy nawet 10 lat, przez X kolejnych
właścicieli, z których każdy traktuje sprzęta inaczej, każdy jeździ
inaczej, sprzet jest odpalany na zimno 10x czesciej niz w tescie
redakcyjnym, często garażowany pod chmurką, nie zawsze należycie
serwisowany itp.
Nie ma czegoś takiego jak przeciętna trwałość wysilonego i delikatnego
silnik motocyklowego. Zbyt dużo zalezy od sposobu uzytkowania, żeby
cokolwiek uogólniać.
Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=