eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykletrwałość silnika wscieklych nakedow.Re: trwałość silnika wscieklych nakedow.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
    From: Eskimos <e...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: trwałość silnika wscieklych nakedow.
    Date: Sun, 05 Apr 2009 13:36:45 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 32
    Message-ID: <5...@4...com>
    References: <gr8d0p$jvk$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@r...googlegroups.com>
    <gra1ni$jhk$1@inews.gazeta.pl> <gra25v$lmu$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: eskimoss@, <spamfe>poczta.onet.pl
    NNTP-Posting-Host: d45-241.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1238931405 17740 77.65.45.241 (5 Apr 2009 11:36:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Apr 2009 11:36:45 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 4.2/32.1118
    X-Antivirus: avast! (VPS 090405-0, 2009-04-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:592180
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 5 Apr 2009 11:46:20 +0100, "Jasio" <b...@g...pl>
    wrote:

    >Te testy po przejechaniu 50 tysięcy prawie zawsze pokazują silniki
    >niezużyte

    Bo są eksploatowane przez świadomych, doświadczonych kierowców, zwykle
    na większych dystansach, jeżdżone na przyzwoitym, regularnie
    zmienianym oleju, nie sa pałowane na zimno, nie sa co chwile
    gaszone-odpalane-gaszone, nie palą gumy, nie znają wheelie/stoppie
    itp.

    Taki test 50kkm w redakcjach pism motocyklowych trwa rok, góra dwa.
    Więc nie sa to warunki normalne, nie jest to symulacja typowego
    użytkowania motocykla i w związku z tym cały test jest wuja wart ;)

    Co innego 50kkm w dwa lata, przez jedną osobę (czy osoby z jednej
    redakcji), a co innego w 5, 7 czy nawet 10 lat, przez X kolejnych
    właścicieli, z których każdy traktuje sprzęta inaczej, każdy jeździ
    inaczej, sprzet jest odpalany na zimno 10x czesciej niz w tescie
    redakcyjnym, często garażowany pod chmurką, nie zawsze należycie
    serwisowany itp.

    Nie ma czegoś takiego jak przeciętna trwałość wysilonego i delikatnego
    silnik motocyklowego. Zbyt dużo zalezy od sposobu uzytkowania, żeby
    cokolwiek uogólniać.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: