  • 131. Data: 2015-11-10 09:47:56
    Temat: Re: Kampania zapnij pasy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PlaMa,

    > Ok, ale jak szamasz fastfoody to pokrywasz koszta leczenia miażdżycy.

    Masz stare informacje - dietetycy wycofują się z twierdzenia o wpływie
    diety na poziom cholesterolu... Sprawa jest bardziej skomplikowana :((

    > Jak pijesz alkohol to pokrywasz koszta leczenia wątroby.

    Raczej tak - akcyza na alkohol jest bardzo wysoka (disclaimer: jestem
    abstynentem a wątrobę mam zniszczoną).

    > Jesteś ubezpieczony?! Płaciłeś skłądki?! To masz zasrane prawo z tego
    > ubezpieczenia skorzystać, a lodzie jęczący, że to z ich idzie to po
    > prostu debile.

    Dopłaciłeś składkę na jazdę bez pasów?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 132. Data: 2015-11-10 11:14:07
    Temat: Re: troluje was a wy sie dajecie
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-09 19:51, Liwiusz wrote:

    > Broniłeś tego przepisu, więc myślałem, że wiesz o czym piszesz.

    Co prawda prywatnie nie jestem przeciwnikiem tego przepisu bo uwazam ze
    z zapinania pasow zdecydowanie plynie wiecej korzysci niz wad, to fakt

    ale, co do merytorycznej czesci dyskusji: wskazesz prosze, gdzie bronie
    jakiegos przepisu?

    --

    memento lorem ipsum

  • 133. Data: 2015-11-10 12:32:54
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-10 01:07, Tomasz Pyra wrote:

    > Część wypadków gdzie dziś udaje się uniknąć ofiar (np. US Ariways 1549, czy
    > LOT 016) w sytuacji gdyby mieć na pokładzie katapultę gdzie przeżyło by 90%
    > osób już miałby ujemny bilans.

    No dokladnie - zamiast wykonac udane ladowanie awaryjne ktos moglby
    "pojsc na latwizne".

    > No jeszcze można rozważyć fotele wyrzucane rakietowo (jak w samolotach
    > wojskowych) gdzie można się katapultować nawet z zerowej wysokości.
    > Tylko weź tu opanuj 400 latających foteli.

    I zrob system ktory cos takiego zapewni, zsynchronizuje.

    Poza tym, rownie pochopnie odstrzelone te powiedzmy 200 foteli+ w
    praktyce = 200 osob z kompresyjnie uszkodzonym kregoslupem. W
    lotnictwie wojskowym piloci ktorzy sie musieli strzelac, czesto doznaja
    utraty zdrowia na tym polu i koncza kariere, a przeciez oni sa
    wytrenowani do znoszenia wielkich przeciazen.

    --

    memento lorem ipsum

  • 134. Data: 2015-11-10 13:38:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-11-10 01:07, Tomasz Pyra wrote:

    >No dokladnie - zamiast wykonac udane ladowanie awaryjne ktos moglby
    >"pojsc na latwizne".

    Wykonac udane ... duzo umiejetnosci i szczescia potrzeba, a jak
    zabraknie to ofiar moze nie byc 1% tylko 100% ..

    J.

  • 135. Data: 2015-11-10 15:12:02
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-10 13:38, J.F. wrote:

    > Wykonac udane ... duzo umiejetnosci i szczescia potrzeba, a jak
    > zabraknie to ofiar moze nie byc 1% tylko 100% ..

    No dobra,
    jestes pasazerem kapitana Wrony, ale benek jest nowatorski i masz okazje
    przeleciec sie grupowo z kilku kilometrow fancy-nowatorskim
    rollercoasterem ze spadochronem, ktory byc moze prawidlowo nie zadziala
    po odstrzeleniu reszty samolotu, albo moze wpadnie do rzeki czy utopi
    wszystkich w innym staropolskim bagnie. Wolisz ta opcje, czy jednak
    polegasz na tym ze Wrona wyladuje drapiac kadlubem a w wiadomym miejscu
    czekaja przygotowane sluzby ratunkowe?

    --

    memento lorem ipsum

  • 136. Data: 2015-11-10 15:18:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    elmer radi radisson wrote:

> [...]
    > wszystkich w innym staropolskim bagnie. Wolisz ta opcje, czy jednak
    > polegasz na tym ze Wrona wyladuje drapiac kadlubem a w wiadomym miejscu

    jako pasażer i tak nie masz na to wpływu :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 137. Data: 2015-11-10 15:34:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-11-10 13:38, J.F. wrote:

> [...]
    >zadziala
    >po odstrzeleniu reszty samolotu, albo moze wpadnie do rzeki czy utopi

    No, przy zwyklym skoku prawdopodobienstwo przezycia jest 99.99% albo i
    wiecej.

    >Wolisz ta opcje, czy jednak
    >polegasz na tym ze Wrona wyladuje drapiac kadlubem a w wiadomym
    >miejscu
    >czekaja przygotowane sluzby ratunkowe?

    Problem w tym, ze on po wyladowaniu bez kol traci kompletnie
    sterownosc.
    Jesli wiaterek zawieje i nie bedzie podchodzil rowno w osi pasa, to
    zjedzie gdzies w trawe, a potem bedzie mala kotlowanina.
    To ja juz chyba bym wolal sobie spokojnie wyskoczyc na spadochroniku,
    na przygotowane ladowisko.
    Ba - na pewno bym wolal, gdyby nie te dlugie kursy i szkolenia, to
    dawno bym sobie skoczyl i jeszcze zaplacil, a tu za darmo i nie
    skorzystac ? :-)

    Ale ciagle pisze o zwyklym skoku, do ktorego nie ma w Benku warunkow,
    a nie o jakis eksperymentalnych kabinach ... choc i ciezkie rzeczy tak
    desantuja.

    J.

  • 138. Data: 2015-11-10 15:35:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup

    > No, przy zwyklym skoku prawdopodobienstwo przezycia jest 99.99% albo i
    > wiecej.

    nieszkolonej osoby?

  • 139. Data: 2015-11-10 15:51:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
    >nieszkolonej osoby?

    Tak, kazdy skoczek w koncu musi oddac ten pierwszy skok, a szkolenie
    mu w tym wiele nie pomoze.
    Nogi moze polamie przy ladowaniu, ale spadochrony sie w znakomitej
    wiekszosci poprawnie otwieraja.

    Glowy nie dam czy to prawda czy pomysl z Hollywood, ale przewijal sie
    motyw, ze agentow w 2ws zrzucano bez probnych skokow (acz po
    szkoleniu).
    Szansa polamania w czasie szkolenia byla wieksza niz w czasie
    docelowego skoku.

    J.

  • 140. Data: 2015-11-10 15:56:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    > szkoleniu).
    > Szansa polamania w czasie szkolenia byla wieksza niz w czasie

    ale po szkoleniu

    człowiek nieszkolony, w 90% przypadków, nawet nie założy spadochronu,
    potem się zesra przy próbie skoku do tego często inetrzeźwy etc. Załoga
    zakładająca każdemu spadochron przed startem? Fotele katapultowe?
    wiesz, że trzeba mieć poprawnie zapięte pasy i siedzieć w odpowiedniej
    pozycji? itd. nie mówiąc o kosztach i efekcie psychicznym. Samo to
    spowodowałoby gigantyczne starty w lotnictwie