    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: troluje was a wy sie dajecie
    Date: Wed, 11 Nov 2015 17:18:44 +0100
    <n1uots$6mo$1@node2.news.atman.pl> <n1vajf$eat$2@node1.news.atman.pl>
    <n1vi3n$11o$2@node2.news.atman.pl>
    <1roy7ynpnvqsl$.11e0keao7rpfp$.dlg@40tude.net>
    <n1vl6l$pu1$1@node1.news.atman.pl>
    <1c83jtkfryrql$.2o4konnaikhf$.dlg@40tude.net>
    <n1vpj0$8mg$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2015-11-11 o 17:15, Shrek pisze:

    > Ależ proszę bardzo. Nie jest w interesie państwa, żeby podatnicy ginęli
    > w stłuczkach parkingowych. Więc nakazują jeździć w pasach. Podobnie jak
    > linie lotnicze zapinanie pasów przy starcie, podobnie jak lunaparki
    > zapinanie pasów na rolercasterach, podobnie jak firmy budowlane nakazują
    > swoim pracownikom noszenie kasków na budowach. Tak naprawdę najlepiej
    > dla państwa by było, żeby obowiązek dotyczył tylko płacących podatki, a
    > emeryci i renciści mieliby wręcz zakaz zapinania, ale jakoś tak nie
    > poprawnie politycznie:P

    Dopóki państwo nakazuje się ubezpieczać pod przymusem, nie ma moralnego
    prawa do odmowy późniejszego leczenia z tak arbitralnych warunków.

    Co innego te przykładowe linie lotnicze - chcesz lecieć danymi, musisz
    zapiąć pas, albo lecieć innymi, jechać pociągiem itp.

    Nie chcesz płacić za czyjeś leczenie? Nie ma sprawy, ale daj mu prawo do
    nieprzystępowania do takiego ubezpieczenia. Póki co - płać i cierp
    ciało, skoro się czyichś pieniędzy zachciało.

    --
    Liwiusz