  • 1. Data: 2009-12-04 08:37:12
    Temat: trochę z innej beczki o plastiki chodzi
    Od: "makak" <m...@w...pl>

    Witam i takie pytanie o poradę. Skuter wiadomo od groma tego plastyku, no i
    się porysowało wzieło co teraz czy odrazu do malowania całość? Chyba nie ma
    środków do polerowania?

  • 2. Data: 2009-12-04 09:36:52
    Temat: Re: trochę z innej beczki o plastiki chodzi
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "makak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Witam i takie pytanie o poradę. Skuter wiadomo od groma tego plastyku, no
    > i się porysowało wzieło co teraz czy odrazu do malowania całość? Chyba nie
    > ma środków do polerowania?
    idz do pani od j. polskiego po lekcji i popros zeby pomogla ci napisac posta
    na precle bo ni ch...a z tego co tu piszesz nie mozna zrozumiec

    --

    Pozdr

    Kucik
    FJ1200A

  • 3. Data: 2009-12-04 09:43:02
    Od: "makak" <m...@w...pl>

    ???

  • 4. Data: 2009-12-04 09:45:04
    Od: Magic <m...@w...pl>

    makak pisze:
    > Witam i takie pytanie o poradę. Skuter wiadomo od groma tego plastyku,
    > no i się porysowało wzieło co teraz czy odrazu do malowania całość?
    > Chyba nie ma środków do polerowania?

    Środki są, tylko zależy jak plastiki porysowane. Jak na tyle głęboko że
    trzeba szpachlować to żaden środek polerski nie pomoże.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-12-04 09:55:20
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    makak pisze:

    > no i się porysowało wzieło co teraz

    Duzo naklejek a na dlugie rysy pierdolnij fantazyjny szlaczek sprayem.

    Nie panikuj z lakierowaniem, zanim opanujesz poprawna polszczyzne
    jeszcze duzo rys przed Toba.

    KJ

  • 6. Data: 2009-12-04 10:18:20
    Od: "makak" <m...@w...pl>

    > Środki są, tylko zależy jak plastiki porysowane. Jak na tyle głęboko że
    > trzeba szpachlować to żaden środek polerski nie pomoże.

    Głównie chodzi mi o te lżejsze zadrapania, te głębokie wiadomo. Czy środek
    polerski ma być standardowy? A jeżeli szpachla, to czy jakaś specjalna, czy
    np. oparta na żywicach epoksydowych też wyda? Czy trzeba będzie niestety
    spawać (w sensie nadkładać) te "plastiki"?

  • 7. Data: 2009-12-04 10:51:44
    Od: Magic <m...@w...pl>

    makak pisze:

    > Głównie chodzi mi o te lżejsze zadrapania, te głębokie wiadomo. Czy
    > środek polerski ma być standardowy?

    Jak powiesz że do usunięcia zadrapań z lakieru to coś w sklepie polecą,
    może być barwiony, w kolorze zbliżonym do lakieru.

    > A jeżeli szpachla, to czy jakaś
    > specjalna, czy np. oparta na żywicach epoksydowych też wyda?

    Też poleca w sklepie, są różne do drobnych wypełnień i do większych.

    > Czy trzeba
    > będzie niestety spawać (w sensie nadkładać) te "plastiki"?

    Spawa się pękniecia, nadkłądać na rysy raczej nie ma po co.

  • 8. Data: 2009-12-04 10:59:17
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    kucik wrote:
    > idz do pani od j. polskiego po lekcji i popros zeby pomogla ci
    > napisac posta na precle bo ni ch...a z tego co tu piszesz nie mozna
    > zrozumiec

    Ja ci pomogę: makak ma skuter, skuter ma plastiki, plastiki mają rysy,
    makak ma z tym problem, pisze z nim na grupę, która dla zmyły ma
    motocykle w nazwie i liczy na odpowiedź na pytanie: czy malować całe
    elementy czy da się to inaczej naprawić, a naprawić chce te rysy, co
    to plastiki je mają.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 9. Data: 2009-12-04 18:02:55
    Od: "makak" <m...@w...pl>

    > makak ma z tym problem, pisze z nim na grupę, która dla zmyły ma motocykle
    > w nazwie i liczy na odpowiedź na pytanie:

    To taki troszkę większy tzn 250ccm Powiedziano że to już pod "motury"
    podchodzi, tylko karoseria inna :) więc sobie pozwoliłem zapytać fachofcóf

  • 10. Data: 2009-12-04 18:04:25
    Od: "makak" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Też poleca w sklepie, są różne do drobnych wypełnień i do większych.

    > Spawa się pękniecia, nadkłądać na rysy raczej nie ma po co.

    THX