  • 121. Data: 2009-01-14 13:22:48
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: Corpse <c...@p...onet.pl>

    Kuczu wrote:

    > No wszystko fajnie. Tylko czemu to wszystko piszesz w odpowiedzi na moj
    > post ? Czyzby to do mnie bylo ? Mam walic smialo ? ;)

    A jakoś tak "miesie" rzeczywiście bez sensu podpięło. To od
    nie-jeżdżenia pewnie :)

    A poza tym czy ja Ciebie zabraniam, Kuczu, walić śmiało, cokolwiek tam
    chcesz? ;-)))))))))))) WAAAALLL!....

    Pozdro!
    C.

  • 122. Data: 2009-01-14 18:58:22
    Temat: motocykle (juz nie WOSP)
    Od: piomay <p...@r...pl>

    McGregor pisze:

    > Kolego Bartku: równiez chciałeś zabłysnąć, ale jak Twój przedpiśca dałeś
    > ciała, niestety. Pomyliłeś chyba motocyklistów z myśliwymi. Kiedyś
    > motocykl to był jeden z najtańszych środków lokomocji. Jak kogos nie
    > było stać na samochód, to kupował motocykl. Mieli go raczej ludzie
    > biedni, trudno ich nazwać elitą. Dzisiaj posiadanie dobrego motocykla to
    > forma elitaryzmu. Nie kiedyś.

    Od kiedy jezdzisz motocyklami ? Ja pierwsze dwa kolka kupilem w 1988
    roku. Mialem 17 lat. Stary maluch byl szczytem marzen dla wielu. Mnie
    bylo stac na niego, ale wolalem kupic motocykl. Samochod kupilem jako
    drugi pojazd wiele lat pozniej. Jak juz go potrzebowalem.

    Nie bylem wyjatkiem. Takich osob bylo wieeeeele. Osob z pasja. Osob dla
    ktorych dwa kola to wiecej niz cztery. Niewazne bylo ze moj motorek co
    chwila wymagal jakiejs naprawy,. Te naprawy to byla nasza chwila, moja i
    motocykla, dokladnie tak samo jak jazda. Japonii w tamtych czasach to
    nie bylo. Pojawily sie chwile pozniej. Harleye to glownie WLki na
    naszych ulicach.

    Motocyklistami jezdzila elita. Elita to nie znaczy "bogacze" a chyba tak
    zrozumiales kolege.

    Ech.. jak Ty malo wiesz, a probojesz tu popisywac sie swoimi madrosciami.

    --
    piomay

  • 123. Data: 2009-01-14 20:25:21
    Od: n...@s...com

    On Sun, 11 Jan 2009 13:35:53 +0100, "McGregor"
    <grzechryba(.....)@wp.pl> wrote:

    >Więc masz w tym prywatny interes? W związku z tym Twoje zdanie w tej kwesti się
    >nie liczy. Jest nieobiektywne. Każdy sąd by Cię wykluczył.

    Jestes lepszy niz organizacja zero, chociaz bluzgac nie potrafisz.

    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 124. Data: 2009-01-14 20:38:30
    Temat: Re: [OT] Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2009-01-14 11:56:20 +0100, "(pj)" <p...@w...pl> said:

    > No właśnie - źle się wyartykułowałem...
    >
    > Kryzys? Jaki, q****, KRYZYS??!!!! ;-)

    wg pewnego spektaklu to się mendopauza zowie:D
    --
    Glub

  • 125. Data: 2009-01-14 20:42:19
    Od: n...@s...com

    On Tue, 13 Jan 2009 19:49:50 +0100, "Easy" <e...@o...nospam.org>
    wrote:

    >to co? wyrzuci pewnie...
    >
    >Ale ze to NTG.. to uprzejmie uprasza sie o nie opierdalanie ;)

    No wiesz! Jakzebymsmialbabeopierdalac! ;)
    Daj info na grupie regionalnej, pewnie ktos jak nie dla siebie to dla
    sasiada czy znajomego wezmie.

    pozdr
    newrom

  • 126. Data: 2009-01-14 21:31:43
    Temat: Re: motocykle (juz nie WOSP)
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    piomay pisze:
    > Od kiedy jezdzisz motocyklami ? Ja pierwsze dwa kolka kupilem w 1988
    > roku. Mialem 17 lat.

    Uuueee, Ty... Szczylu! :-)

    Ja swoje pierwsze "prawdziwe" moto (MZ TS 150) kupiłem w 1983r. - jako
    zieloną nówkie sztukie z GS-u! (taki rodzaj sklepu - nie rodzaj
    motocykla) - za pieniądze zarobione przez wakacje przy obróbce bursztynu
    oraz sprzedaży Rometa... I co? Fikasz?!? ;-)

    p.s. Tera się dopiero zacznie! ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 127. Data: 2009-01-15 06:50:20
    Od: n...@s...com

    On Wed, 14 Jan 2009 22:31:43 +0100, "(pj)" <p...@w...pl>
    wrote:

    >Ja swoje pierwsze "prawdziwe" moto (MZ TS 150) kupiłem w 1983r. - jako

    Akurat! przeciez wtedy nawet nie bylo internetu, nie mowiac juz o
    silnikach spalinowych!!!

    >p.s. Tera się dopiero zacznie! ;-)
    ale co ?

    pozdr
    newrom

  • 128. Data: 2009-01-15 07:31:46
    Od: "Budyń" <b...@w...riders.pl>

    Użytkownik "(pj)" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > p.s. Tera się dopiero zacznie! ;-)

    nic sie nie zacznie, bo z wami moze rywalizować jedynie piernik :-)

    b.

  • 129. Data: 2009-01-15 07:58:48
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    piomay pisze:
    > Ja pierwsze dwa kolka kupilem w 1988 roku.

    ETZ250e w roku 1989, ciemnozielona rocznik 88. Znaczy wiekowo wczesniej
    bo mialem wtedy 16 lat :) Wczesniejszej Jawy 50 Mustang ojca nie licze
    bo to nie motocykl. Dosiadalem ja w wieku lat 11 czy 12. Licytujemy sie ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 130. Data: 2009-01-15 08:09:26
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > ETZ250e w roku 1989, ciemnozielona rocznik 88. Znaczy wiekowo wczesniej bo
    > mialem wtedy 16 lat :) Wczesniejszej Jawy 50 Mustang ojca nie licze bo to
    > nie motocykl. Dosiadalem ja w wieku lat 11 czy 12. Licytujemy sie ?

    Duzo do tyłu nie jestem,ETZ150 w 1990r,wcześniej komarek który jednak mało
    co jezdził:-)

    Monster
    BMW R1100S