    From: piomay <p...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: motocykle (juz nie WOSP)
    Date: Wed, 14 Jan 2009 19:58:22 +0100

    McGregor pisze:

    > Kolego Bartku: równiez chciałeś zabłysnąć, ale jak Twój przedpiśca dałeś
    > ciała, niestety. Pomyliłeś chyba motocyklistów z myśliwymi. Kiedyś
    > motocykl to był jeden z najtańszych środków lokomocji. Jak kogos nie
    > było stać na samochód, to kupował motocykl. Mieli go raczej ludzie
    > biedni, trudno ich nazwać elitą. Dzisiaj posiadanie dobrego motocykla to
    > forma elitaryzmu. Nie kiedyś.

    Od kiedy jezdzisz motocyklami ? Ja pierwsze dwa kolka kupilem w 1988
    roku. Mialem 17 lat. Stary maluch byl szczytem marzen dla wielu. Mnie
    bylo stac na niego, ale wolalem kupic motocykl. Samochod kupilem jako
    drugi pojazd wiele lat pozniej. Jak juz go potrzebowalem.

    Nie bylem wyjatkiem. Takich osob bylo wieeeeele. Osob z pasja. Osob dla
    ktorych dwa kola to wiecej niz cztery. Niewazne bylo ze moj motorek co
    chwila wymagal jakiejs naprawy,. Te naprawy to byla nasza chwila, moja i
    motocykla, dokladnie tak samo jak jazda. Japonii w tamtych czasach to
    nie bylo. Pojawily sie chwile pozniej. Harleye to glownie WLki na
    naszych ulicach.

    Motocyklistami jezdzila elita. Elita to nie znaczy "bogacze" a chyba tak
    zrozumiales kolege.

    Ech.. jak Ty malo wiesz, a probojesz tu popisywac sie swoimi madrosciami.

    --
    piomay