  • Data: 2009-01-13 18:49:50
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    From: "Arni" <a...@n...spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Sent: Sunday, January 11, 2009 10:14 PM
    Subject: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa

    > PEES:
    > przecztalem tego bloga do ktorego sie odnosiłeś. Nijaki.
    > Do caritasu niejednokrotnie zawoziłem duze ilosci rzeczy, zabawek itp.
    > Teraz juz mi sie nie chce bo przyjmuja wszystko z łaski, nawet słowa
    > dziekuje nie usłyszałem ostatnio. W soboty i niedziele nie przyjmują, w
    > dzien powszedni do 15. A ja kuzwa jak wielu ludzi pracuje to kiedy mam im
    > to zawiezc? Niech sie wypchają, zawioze do hospicjum i wprost do
    > potrzebujacych, bez posrednikow.

    u kochany, to miales szczscie

    nie dalej jak wczoraj rozmawiałam z kolezanka, ktora chciala oddac im
    zabawki ( dodam od siebie ze dosc drogie i markowe) bo dzieci po prostu z
    nich wyrosły.
    Dom samotniej matki nie chciał
    Caritas nie chcial

    to co? wyrzuci pewnie...

    Ale ze to NTG.. to uprzejmie uprasza sie o nie opierdalanie ;)

    Easy