  • Data: 2009-01-14 09:20:01
    Temat: Re: [OT] Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: Corpse <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja to bym bardziej oprotestowywal "kryzys wieku sredniego"... :-P ;-)

    A ja właśnie ODREAGOWUJĘ KRYZYS WIEKU ŚREDNIEGO realizując swoje
    szczęnięce marzenia!!! ;-)

    I co?! Zadaję życzliwe pytanie - PANOWIE, CZY TO COKOLWIEK ZMIENIA??? ;-)

    Od zawsze marzyłem o 2 kółkach, ale dopiero niedawno pojawiła się
    możliwość realizacji tych marzeń. Jakoś nie czuję konieczności
    dorabiania do tego ideologii "motocyklizmu". Pyrkam sobie powoli z
    "bananem" na twarzy w błogiej nieświadomości, że jestem tylko marnym
    "posiadacza" ale... ani mi to przeszkadza, ani mnie dotyka :-) Nie czuję
    się z tym gorzej, co więcej, ja się upajam tymi alienacji podczas jazdy
    i za żadne skarby świata bym się nie zrzeszył. Co nie znaczy skądinąd,
    że nie lubię towarzystwa we wspólnych wypadach.

    LIVE AND LET LIVE, Panowie! W różnorodności piękno i siła!
    (teraz mnie poniosłooooooo...)

    Pozdrowienia przesyłam i "poluzowania kołnierzyka" życzę ;-)
    C.

    PS.