  • Data: 2009-01-11 17:19:21
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno wróciłem, aura dopisała, frekwencja też, choć mniejsza niż w
    latach ubiegłych... ;)

    Nie wiem czy był ktoś z Precla, ale w sumie widziałem ze 30 maszyn...

    W tym skuterki, kilka Rusków z koszami, klasyczny (biały) Janek i wiele
    innych ciężkich i lżejszych sprzętów, których i tak bym nie spamiętał... ;)

    Co do puszek, to oczywiście Garby, Kwadraty, Warczyburgi, Fordziarze,
    Malczaki, Trabiszony, Fiacisze, Zastavka, czarna Wołga ;) i...
    niezawodna Królowa Szos. W sumie ok. 40 aut z duszą ;)

    Paradowaliśmy ok. 1.5 godz. z obstawą Policmajstrów, potem kwesta na
    warszawskiej Starówce (płatne wożenie autkami i motocyklami - zwłaszcza
    Ruski z koszami miały wzięcie!) ;)

    Najwytrwalsi jeszcze zostali by zobaczyć "światełko"...

    Fotki i filmik w mojej galerii -
    http://picasaweb.google.pl/MaciejFalkowskifalco/XVII
    WOP11012009# , jeśli
    kogoś interesuje, to zapr! jeśli, nie, to trudno. ;)

    P.S. "dyskusję" uważam za zbędną a poświęcony czas na bezowocne stukanie
    w kompa polecam zamienić na stukanie w... http://www.pajacyk.pl/ ;)

    dozo! na szlaku! ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco