  • 1. Data: 2011-11-29 17:14:55
    Temat: trochę dziwne pytanie....
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Czy motocyklista może mieć tylko jedną nogę?

    Zastanawia mnie to bo widziałem się dzisiaj z kolegą który o mało co nie
    stracił ręki po przewróceniu się na moto, skończyło się szczęśliwie na jakiś
    śrubach i płytkach tytanowych.....i tak gdybając co by było gdyby doszliśmy
    do owej kwestii jednej nogi. Samochodem można się poruszać /może nawet nie
    koniecznie inwalidzkim, wystarczy z ASB/ a jak wygląda sprawa z motocyklem?

  • 2. Data: 2011-11-29 17:15:56
    Temat: Re: trochę dziwne pytanie....
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > doszliśmy do owej kwestii jednej nogi. Samochodem można się poruszać
    > /może nawet nie koniecznie inwalidzkim, wystarczy z ASB/ a jak wygląda

    Jedna laska zawsze mówiła tak: "chłop może być bez ręki, bez nogi, aby
    kaleką nie był..."

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-11-29 17:40:28
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 29.11.2011 18:14, Jarek S. pisze:
> [...]
    > koniecznie inwalidzkim, wystarczy z ASB/ a jak wygląda sprawa z motocyklem?

    znam goscia co jezdzi jawą ts 350 bez jednej reki (chyba prawej). Bez
    nogi tez sie da, kwestia zmian konstrukcyjnych no i nauki.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2011-11-29 17:43:25
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > znam goscia co jezdzi jawą ts 350 bez jednej reki (chyba prawej). Bez nogi
    > tez sie da, kwestia zmian konstrukcyjnych no i nauki.
    >
    > -

    Czyli uważasz że policjant po zatrzymaniu i poproszeniu z dokumentami do
    radiowozu nie powinien być zdziwiony faktem że motocyklista idzie a raczej
    skacze na jednej nodze?

  • 5. Data: 2011-11-29 18:05:24
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 29.11.2011 18:43, Jarek S. pisze:

    > Czyli uważasz że policjant po zatrzymaniu i poproszeniu z dokumentami do
    > radiowozu nie powinien być zdziwiony faktem że motocyklista idzie a raczej
    > skacze na jednej nodze?

    a jak z samochodu wysiądzie kierowca bez nogi albo ręki to moze byc
    zdziwiony? Pytasz o kwestie prawne, to znaczy czy policjant w swietle
    prawa moze byc zdziwiony?

  • 6. Data: 2011-11-29 18:47:12
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > a jak z samochodu wysiądzie kierowca bez nogi albo ręki to moze byc
    > zdziwiony? Pytasz o kwestie prawne, to znaczy czy policjant w swietle
> [...]

    Pytam czy jednonożny motocyklista może prowadzić motocykl zgodnie z prawem.

  • 7. Data: 2011-11-29 20:03:06
    Temat: Re: troch? dziwne pytanie....
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    http://www.mtb-amputee.com/motorcycleamputee.htm

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2011-11-29 20:06:28
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 29.11.2011 19:47, Jarek S. pisze:

    > Pytam czy jednonożny motocyklista może prowadzić motocykl zgodnie z prawem.

    http://bip.kgp.policja.gov.pl/portal/kgp/1104/6664/Z
    agadnienia_dotyczace_ruchu_drogowego.html

  • 9. Data: 2011-11-29 20:07:17
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 29.11.2011 19:47, Jarek S. pisze:

    > Pytam czy jednonożny motocyklista może prowadzić motocykl zgodnie z prawem.

    http://bip.kgp.policja.gov.pl/portal/kgp/1104/6664/Z
    agadnienia_dotyczace_ruchu_drogowego.html#10

  • 10. Data: 2011-11-29 20:24:02
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-29 19:47, Jarek S. pisze:

    > Pytam czy jednonożny motocyklista może prowadzić motocykl zgodnie z prawem.

    Moze,
    A tu ciekawostka (wywiad z nim opublikowal Swiat Motocykli)
    http://www.davebarr.com/

    http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/7927

    pozdr
    newrom