  • 11. Data: 2011-11-30 11:20:09
    Temat: Re: trochę dziwne pytanie....
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 29 Lis, 21:24, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze,
    Znam dwóch takich motorowerzystów:-)
    Gdzieś widziałem program o gościu sparalizowanym od pasa w dół
    pomykającym na Gixerze,przy zatrzymaniu wypuszczał boczne kółka.

    Tomek

  • 12. Data: 2011-11-30 11:25:33
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Monster napisał(a):
    > Gdzieś widziałem program o gościu sparalizowanym od pasa w dół
    > pomykającym na Gixerze,przy zatrzymaniu wypuszczał boczne kółka.

    Po Krakowie jezdzi tak harusnia. Chyba harusnia.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2011-11-30 13:21:29
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 30 Lis, 12:25, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Po Krakowie jezdzi tak harusnia. Chyba harusnia.

    Może na lawecie po prostu widziałeś?
    Swoją szosą muszę znajomej podpowiedzieć,mocno kurduplasta i się
    często przewraca:)

    Tomek

  • 14. Data: 2011-11-30 14:38:38
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Monster napisał(a):
    > Swoją szosą muszę znajomej podpowiedzieć,mocno kurduplasta i się
    > często przewraca:)

    szpilki niech se zalozy i bedzie

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 15. Data: 2011-11-30 14:56:08
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > szpilki niech se zalozy i bedzie

    na koturnach używa,ale teraz jeździ Beemką to się przewraca tylko do
    połowy:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2011-11-30 16:02:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-30, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > na koturnach używa,ale teraz jeździ Beemką to się przewraca tylko do
    > połowy:-)

    W sensie bokserem? Ze jak sie przewraca dodaje do odcinki i moto wstaje?
    ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-11-30 16:28:33
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-30 17:02, AZ pisze:

    > W sensie bokserem? Ze jak sie przewraca dodaje do odcinki i moto wstaje?
    > ;-)
    To tylko na lewym boku:-)
    Bokser na parkingówce opiera się na cylindrze i bez strat się obywa.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 18. Data: 2011-12-01 16:59:48
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał w wiadomości

    > Po Krakowie jezdzi tak harusnia. Chyba harusnia.

    Srebrna chyba. Ma takie wypuszczane kółka z tyłu, podobnie jak
    w rowerku dziecięcym. Jak motor zatrzymuje się to one się wysuwają.

    Szymon